Woah, ik ben ook echt enorm fan van The Walking Dead maar voor ik zo'n tattoo zou nemen? Ik zou dan eerder iets... subtielers nemen
Loolotte
Geplaatst: 28-04-16 15:51
Ik vind het wel vet haha, maar zou het niet op een al te zichtbare plek doen dan Ik zag op pinterest echt een gaaf design van Daryl, zou dan denk ik eerder voor zoiets gaan persoonlijk, maar dat is misschien nogal obvious TWD. Die onderste zijn leuk Tessa! Font rechtsboven vind ik het mooiste though
GeneralFlynn
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-16 15:54
Ziet er goed uit Tessa,ook al is het viltstift!
Bij die eerste bijt-tattoo kan ik niet ontcijferen waar hij getatoeëerd is. In de linker bovenhoek lijkt het dat ik schaamhaar zie. Maar kan ook okselhaar zijn. Is het een arm, een been? Grrr,ik kan het niet ontcijferen. Wel heel realistisch gezet!
Captain
Geplaatst: 28-04-16 15:57
Haha, ik zou dan dus geen personage willen ofzo. Die beet zou dan op m'n schouder komen denk ik, dus zie je als het goed is verder niet. @Tinkerloos: Ik zat ook al te kijken ja. Misschien binnenkant van bovenbeen ofzo?
Die eerste foto is de schouder van bovenaf; dat plukje haar is het wat pluizige haar onderaan je schedel
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 28-04-16 16:03
oei Captain... ik schrok van je tattoo... dacht dat het iets van scarrification ofzo was... TessaVB: mooi! ik vind jouw sleeve echt heel leuk... heel origineel
Ik ben ook al aan het aftellen.. over exact 1 maand mag ik weer naar Marsha Ik heb inmiddels toestemming van alle artsen/fysio's om het portret van Banjer op mijn linker bovenbeen te zetten... (januari knieoperatie gehad)... het enige waardoor ik nog twijfel is dat mijn linker been nog wat dunner is dan mijn rechts... dit heeft te maken met de spieren... ik ben nog steeds de spieren/spierkracht weer aan het opbouwen... het is al bijna gelijk hoor, maar het scheelt nog wel... (mijn vriend ziet het met het blote oog, zonder te knijpen of het papperig of gespierd voelt). Uiteindelijk zal het linker bovenbeen weer net zo gespierd worden als mijn rechter been... dus het zal nog iets breder worden... ik weet dus niet of dat een nadelig effect op de tattoo zal hebben...
Ik ga dit uiteraard ook met Marsha overleggen... maar zou evt. ook graag jullie mening/visie hierover lezen
Ik ken dus een meisje -van de kroeg-. Zij heeft een poenietatt Een keer trok ze me mee, zo dr broek uit, wilde ze me haar nieuwe tattoo laten zien. Ik durfde niet echt te kijken
Het waren kennelijk panter ogen, en d'r vriend was not amused haha.
Ik zou er nooit een in mn gezicht, de private parts en de palm van mijn hand/onderkant voet willen hebben. En een losse tattoo op de buitenkant bovenarm vind ik vaak ook niet zo mooi, maar in een sleeve, of als de hele schouder mee is genomen vind ik het wel mooi. Dus dat is maar net wat voor tattoo ik zou nemen.
Ik zou het nergens willen waarvoor ik bij wijze van spreken een boerka moet aandoen om hem te kunnen verstoppen indien gewenst Dus idd gezicht, handen... Bij het gezicht zie ik dadelijk het "sterrenmeisje" voor me
Voor mij is, net als Tieneke, alles wat ik met reguliere kleding (lange mouwen, lange broek) kan bedekken een prima plek. Ik zit toch wel redelijk richting de sleeve nu en als ik een vest aan heb krijg ik nog steeds de 'wow, heb jij tattoos?!', vandaag zelfs nog van een klasgenoot. Gezicht dus never, handen ook niet super snel maar vind dat wel heel mooi.
Supervixen
Geplaatst: 29-04-16 07:44
Ik ga na de zomer een afspraak maken voor iets nieuws. Ik wil iets dat met onze reizen naar Afrika te maken heeft. Ik ben er nog niet helemaal uit en in augustus zit ik weer in Afrika dus misschien krijg ik nog inspiratie. Ben er wel vrij zeker van dat het een dier wordt. Kleur of zwart ben ik nog niet helemaal uit. Ik neig naar zwart. Het hoofd van een koedoe in de stijl van blackbear lijkt me erg mooi.
Maar de lilac breasted roller in kleur (heb hem ooit eerder gepost) komt ook nog in aanmerking.
Wat ik ook nog leuk vind is een weaver bird die een nest in de vorm van Afrika maakt