Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 11:46

Ja jouw post herinner ik me nog Friem!

Cityplaza is op zich wel een idee ja. Da's ook niet al te ver op mn vrije vrijdag :+

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 11:54

Mijn wenkbrauwen zijn zo nep als de tieten van Pamela Anderson :')

Ik heb eerder ook veel te veel geplukt en sowieso geen volle wenkbrauwen, maar met poeder en potlood doe ik gewoon alsof ik wel hele strakke volle wenkbrauwen heb.

Benefit vind ik ook niet zo, vind het erg kinderlijk lijken. Wel schattig, maar het past niet bij de rest van mijn collectie, dus dan koop ik het toch weer niet.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 11:55

linoleum schreef:
Mijn wenkbrauwen zijn zo nep als de tieten van Pamela Anderson :')

Wauw _/-\o_

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 12:00

Ik worstel ook altijd met mn wenkbrauwen... Maar moet heel eerlijk zeggen dat ik hele strakke bijgetekende wenkbrauwen niet zo heel mooi vind... te nep...
Maar hoe vind je iemand die je wenkbrauwen mooi kan doen met touw is de vraag _O-

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 12:07

Yonker schreef:
Ik worstel ook altijd met mn wenkbrauwen... Maar moet heel eerlijk zeggen dat ik hele strakke bijgetekende wenkbrauwen niet zo heel mooi vind... te nep...
Maar hoe vind je iemand die je wenkbrauwen mooi kan doen met touw is de vraag _O-

Eens. Naturel blijft het mooiste, vind ik zelf. Zwaar opgetekende, of heel strakke wenkbrauwen maken een gezicht wat goedkoper. Heb er geen beter woord voor.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 12:07

Ik heb mijn wenkbrauwen vroeger ook verpest en heb nu al een jaar of 6 getatoeëerd. Ideaal en niemand ziet dat getatoeëerd is.
Ik kan wel iedere week epileren mijn haar groeit als kool op plekken waar je het niet wil haha.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 12:09

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 12:10

Ik heb er ook wel eens naar gekeken. Maar zie je dat ook nog wel goed als je foundation en dergelijke op doet? Geen zin om 400 euro uit te geven aan mijn wenkbrauwen en na een laagje foundation zie je er niks meer van.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 12:12

Afbeelding

En nog foto van mijn wenkbrauwen. Aan begin zit wel haar, met wat lichtere plekken ertussen. Vanaf hoogste punt tot uiteinde helemaal niks en volledig getekend.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 12:14

linoleum schreef:
Ik heb er ook wel eens naar gekeken. Maar zie je dat ook nog wel goed als je foundation en dergelijke op doet? Geen zin om 400 euro uit te geven aan mijn wenkbrauwen en na een laagje foundation zie je er niks meer van.

Ligt eraan na wie je toe gaat. Als je na goede gaat dan krijg je je eigen kleur wenkbrauwen en dan wat voller. Of je kan kiezen voor wat donkerder. Maar ik smeer geen foundation op mijn wenkbrauwen. En ik loop doordeweeks altijd zonder make up hahahah ben ik toch alleen maar bij de paarden. En heb ik wel tenminste een normale wenkbrauw.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 12:18

Ja ik heb er één gezien die met hairstroke methode doet en dat ziet er wel echt super uit. Ben nogal kieskeurig, dus wil eerst 100 voorbeelden van eerdere klanten zien voor ik een keuze ga maken.

Maar ik heb nu toch het geld niet, dus het is een lange termijn plan :P

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 12:19

Ik vind hele strakke wenkbrauwen juist prachtig. Die van NikkieTutorials ook. Vind het vaak wel mooier op foto's dan in het echt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 12:20

Ik vind verzorgde en iets bijgetekende wenbrauwen vaak heel mooi.
Maar het moet niet compleet ingevuld zijn, je moet nog wel de haartjes zien zeg maar, geen blokken.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 12:20

Maar je kan haartjes techniek doen en je hebt schaduw ( schaduw is te vergelijken met dat jezelf tekend met een potlood en hoef je dus echt niet meer te tekenen)maar ik heb gekozen voor haartjes techniek ik heb dus weer een volledige wenkbrauw want dit had ik niet zonder dat je het dus ziet.

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 12:29

ralphtdw schreef:
Ik heb mijn wenkbrauwen vroeger ook verpest en heb nu al een jaar of 6 getatoeëerd. Ideaal en niemand ziet dat getatoeëerd is.
Ik kan wel iedere week epileren mijn haar groeit als kool op plekken waar je het niet wil haha.

Ik heb ze ook laten tatoeëren, maar helaas ben ik er allergisch voor en heeft mijn huid het tot twee keer toe afgestoten..
Toch maar leven met wenkbrauwpoeder, en eventueel nog wel een keer laten doen maar dan ergens waar ze andere inkt gebruiken..

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 12:33

daisssx schreef:
ralphtdw schreef:

Ik heb ze ook laten tatoeëren, maar helaas ben ik er allergisch voor en heeft mijn huid het tot twee keer toe afgestoten..
Toch maar leven met wenkbrauwpoeder, en eventueel nog wel een keer laten doen maar dan ergens waar ze andere inkt gebruiken..

Kan ik je een hand geven ben er al bij 3 geweest en had niet gepakt. Waar ik nu ben dus wel. Maar moet 7 december terug om bij te werken. En dit is wel de laatste keer dat ik het doe hoor. Mijn huid stoot ook heel erg af. Maar de mensen die wenkbrauwen willen zoals je ze tekend dan zal ik gewoon blijven tekenen. Ik heb hier puur voor gekozen omdat ik halve wenkbrauwen had. En ik te lui ben om te tekenen. Ja alleen als ik feestje ofzo had deed ik het

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 12:42

linoleum schreef:
[ [url=m/rSz5nv.jpg]Afbeelding[/url] ]

En nog foto van mijn wenkbrauwen. Aan begin zit wel haar, met wat lichtere plekken ertussen. Vanaf hoogste punt tot uiteinde helemaal niks en volledig getekend.

Ik vind ze erg mooi getekend :j

Die van Nikki vind ik dan weer niet mooi...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 12:44

Nah ik heb links ook een stuk waar ik haartjes mis, dus dan is tattooeren wel een ideale oplossing :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 12:47

Haha ik doe precies hetzelfde als jou Lieneke :))
Bij mij eindigen ze ook ong op hetzelfde stuk haha

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 12:53

Ik heb ook niet bestaande wenkbrauwen. Weinig haartjes, super blond dus ben net een klein jongetje als ik ze niet getekend heb :')
Ik hou van mooie strakke wenkbrauwen! Van Nikkie vind ik juist heel mooi.
Tatoeëren durf ik ook niet aan.. Maar vooral voor de kleur. Als je je haar verft, dan matcht het misschien niet meer..

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 13:32

Ik hou trouwens ook echt van de wenkbrauwen van Linda Hallberg <3

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 13:33

Ja die zijn echt prachtig <3
Maar alles wat zij doet is mooi :+

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 13:37

BelleTessa schreef:
Nelleke, als je nog een maand geduld hebt kan je die in NL kopen.

waar dan? komt sephora in NL?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 13:38

babussu.nl

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 13:45

Drunksheep schreef:
Ik hou trouwens ook echt van de wenkbrauwen van Linda Hallberg <3

Ja maar hallo, zelfs al draagt ze de schmink van pipo de clown dan ziet het er classy, vrouwelijk en perfect uit. *zucht* sommige mensen zijn gewoon prachtig...