Cityplaza is op zich wel een idee ja. Da's ook niet al te ver op mn vrije vrijdag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yonker schreef:Ik worstel ook altijd met mn wenkbrauwen... Maar moet heel eerlijk zeggen dat ik hele strakke bijgetekende wenkbrauwen niet zo heel mooi vind... te nep...
Maar hoe vind je iemand die je wenkbrauwen mooi kan doen met touw is de vraag
linoleum schreef:Ik heb er ook wel eens naar gekeken. Maar zie je dat ook nog wel goed als je foundation en dergelijke op doet? Geen zin om 400 euro uit te geven aan mijn wenkbrauwen en na een laagje foundation zie je er niks meer van.
ralphtdw schreef:Ik heb mijn wenkbrauwen vroeger ook verpest en heb nu al een jaar of 6 getatoeëerd. Ideaal en niemand ziet dat getatoeëerd is.
Ik kan wel iedere week epileren mijn haar groeit als kool op plekken waar je het niet wil haha.
daisssx schreef:ralphtdw schreef:Ik heb mijn wenkbrauwen vroeger ook verpest en heb nu al een jaar of 6 getatoeëerd. Ideaal en niemand ziet dat getatoeëerd is.
Ik kan wel iedere week epileren mijn haar groeit als kool op plekken waar je het niet wil haha.
Ik heb ze ook laten tatoeëren, maar helaas ben ik er allergisch voor en heeft mijn huid het tot twee keer toe afgestoten..
Toch maar leven met wenkbrauwpoeder, en eventueel nog wel een keer laten doen maar dan ergens waar ze andere inkt gebruiken..