Bedankt voor je leuke reactie op mij

@BeFunny, leuk om te horen. Do t/m zo volgen er weer nieuwe foto's. Mits de overnachtingsadressen Wifi hebben (wat ik wel verwacht) anders kan ik de foto's niet vanaf m'n camera op m'n telefoon zetten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faringo schreef:Bedankt voor je leuke reactie op mij. Heb ik hard m'n best voor gedaan (26 kilo afgevallen de laatste 3 jaar).
Faringo schreef:Ben je nog wezen wandelen met de kleinkinderen?
Faringo schreef:@Pien, na zoveel jaren hebben zulke verliezen enorme impact hoor. Logisch ook na alles met ze te hebben gedeeld/meegemaakt. Ben je nog wezen wandelen met de kleinkinderen?
Bedankt voor je leuke reactie op mij. Heb ik hard m'n best voor gedaan (26 kilo afgevallen de laatste 3 jaar).
@BeFunny, leuk om te horen. Do t/m zo volgen er weer nieuwe foto's. Mits de overnachtingsadressen Wifi hebben (wat ik wel verwacht) anders kan ik de foto's niet vanaf m'n camera op m'n telefoon zetten.
Hilary schreef:Mooi Destination! Je denkt soms “ach, wat maken die 2 km nou uit”, maar als je een bepaalde lengte in je hoofd hebt, kan het net vervelend zijn
Hilary schreef:Oh Pien, ik vóél de zon gewoon roosteren, heerlijk (tot ik wat moet gaan doen, dan vind ik het ineens niet meer zo lekker).
Mooi doel, Fading! De Nijmeegse zie ik niet zitten (te lang, te druk), maar vorig jaar heb ik de Sallandse vierdaagse gelopen (30 km per dag) en dat vond ik erg leuk. Niet goed voorbereid (verre van), dus zeker de laatste dag op wilskracht gelopen. En de spit die ik een ruime week later kreeg zal daar ook deels vandaan gekomen zijn![]()
Dit jaar hadden we de Apeldoornse vierdaagse willen lopen, maar die werd uiteraard afgelast (zou begin juli zijn). De Sallandse is ook al afgelast, de Schoorlse gaat vooralsnog wel door. In de herfstvakantie, dus of het daadwerkelijk gaat gebeuren is maar de vraag nog.
Knap hoor, Faringo, zoveel afvallen
linoleum schreef:Destination, ik wandel vaak alleen. Vind het met langere wandelingen wel fijn om dan even ook terrasje te kunnen pakken voor een drankje of wat eten. En het liefste doe ik dat onder genot van een boek, voelt toch wat minder remi
Goof schreef:linoleum schreef:Destination, ik wandel vaak alleen. Vind het met langere wandelingen wel fijn om dan even ook terrasje te kunnen pakken voor een drankje of wat eten. En het liefste doe ik dat onder genot van een boek, voelt toch wat minder remi
Ja dat! En ik vind het ook een soort ultiem me-time. Dat is gewoon helemaal van mij, mijn zen moment, mijn momentje in de week. Ik houd daar zoooo van![]()
linoleum schreef:Fading, fijn om te lezen dat zo goed gaat met je enkel! Al is zo'n blote voeten wandeling dan wel pittig.
Destination, ik wandel vaak alleen. Vind het met langere wandelingen wel fijn om dan even ook terrasje te kunnen pakken voor een drankje of wat eten. En het liefste doe ik dat onder genot van een boek, voelt toch wat minder remiEn wil ook vaker met trein op pad, dan is het fijn om onderweg te kunnen lezen in de trein.
Ik heb geen Apple Watch, maar dus wel een Fitbit. Ben aantal jaren geleden met een Polar begonnen toen ik nog TREC en endurance reed. Maar ik rij tegenwoordig maar zelden meer paard. Dus overgegaan op iets wat beter aansluit bij wandelen en fitness, zonder dat het een vermogen kost.