Fitness Beginners gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 07:48

Maris89 leuuukkkk!! Told ya dat dat restaurant echt heerlijk is :D was zeker ook heel warm daar?

Geen idee wat tbs is maar ik rekende het als eetlepels. :') en Ze waren lekker.

Vanilla whey is gewoon een eiwitshake EDIT: de poeder voor de shake bedoel ik dus, van vanille. Ik gebruik whey perfection (bestellen bij body en fit shop), en dan dus vanillesmaak. :j

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 08:12

Hij was echt top! :D Zondag en maandag was het echt bijna 30 graden :oo . Dinsdag heel de dag regen gehad maar toen zijn we naar het oceanium geweest en die gebouwen. Wat is dat wetenschap museum saai zeg :') . Gelukkig konden we die voor €2,- erbij boeken bij het oceanium.

Oh ja dat dacht ik al maar toen ik googelde vond ik Vanille Wei := . Klopt, die hebben wij volgens mij ook!

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 09:46

Emita schreef:
Maris89 leuuukkkk!! Told ya dat dat restaurant echt heerlijk is :D was zeker ook heel warm daar?

Geen idee wat tbs is maar ik rekende het als eetlepels. :') en Ze waren lekker.

Vanilla whey is gewoon een eiwitshake EDIT: de poeder voor de shake bedoel ik dus, van vanille. Ik gebruik whey perfection (bestellen bij body en fit shop), en dan dus vanillesmaak. :j

Tbs=tablespoon, dus inderdaad eetlepel :P

Maris, klinkt als een geslaagde vakantie! Ik ben jaloers.

V_eraa

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 10:27

Klinkt heel leuk Maris :D

Ben crackers aan het bakken uit het Powerfood boek, ben benieuwd.. Vond de ontbijtmuffins niet echt lekker..

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 10:48

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:06

Vanavond voor het eerst yoga gedaan. Moet nog even beslissen hoe ik het eigenlijk vond... Ik ben een onwijze druktemaker en mijn huisarts heeft ook al eens laten vallen dat het goed voor me zou zijn, aangezien ik onwijs gespannen ben en daarbij ook nog eens ADD heb. Zelf draai ik stiekem het liefst op spanning. Ik ontspande ook wel daadwerkelijk, alleen ik denk dat ik liever voor een sport ga waar ik meer adrenaline bij aanmaak. :+

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:10

Herkenbaar Russel, ik ben 2x geweest maar Yoga is toch niet echt mijn ding. Had daarna zo'n onbevredigend gevoel.

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:13

RUssellNuwell, precies dat gevoel heb ik ook bij yoga.. het is "te" rustgevend :') je hebt dan niet echt het gevoel alsof je iets gedaan hebt.

Gisteren rug en biceps getraind, niet heel veel spierpijn, echt maar een heel klein beetje dus moet hetzelfde van het weekend maar even over doen. Vandaag benen en billen gedaan en ik ga nu al kapot met lopen, moet straks nog salsadansen :') Wordt leuk.

En mijn leggings zijn binnen! (tops ook maar heb er nog geen goede foto's van). Aanschouw:

Legging (en top) 1. Met alleen deze top durf ik nog niet te sporten, daar gaat sowieso een shirt overheen :P :
Afbeelding

Legging 2:
Afbeelding

Legging en top 3:
Afbeelding

Afbeelding

Legging 4:
Afbeelding

Afbeelding

EN dan heb ik die laatste legging nog in het roze met de tekst: WORK OUT. De foto werkt alleen even niet mee. Dus ik ben weer helemal klaar voor een volle week sporten :D elke dag een nieuw setje. Foto's van de tops komen later :D

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:16

Die tweede is gaaf!
Ik heb vandaag mijn icaniwill tight binnen gekregen, helemaal gaaf!

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:33

Ik vind de derde supervet!

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:39

Wauw, die eerste en tweede! Super gaaf!

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 21:23

Wat een leuke broeken, alleen voor de show zou ik al naar de sportschool gaan;)

Ik moet ook nodig wat nieuws kopen, iets zomers, ik heb nog teveel buik en lovehandels dus weet niet zo goed wat voor soort model dan het beste past. Ik heb er nu 1 met elastiek die ik steeds moet ophijsen, irritant. De andere 2 zijn met een touwtje, dat vind ik wel weer handig.

Binnenkort maar een op pad, van jullie foto's word ik meteen enthousiast

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 21:41

Gave broeken! Waar heb jij die besteld? Die Nike broeken zijn zo leuk he, alleen zo ontzettend duur!

Heb trouwens pas een capri en een shirtje bij de Bristol gehaald. Dat is nu echt mijn favo outfit :).

(Deze maar dan 3/4)
http://www.bristol.nl/nld/10211127-20-10211127-20.html

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 22:54

gave broeken!!
Ik heb vandaag 20 min touwtjespringen workout gedaan en daarna nog wat oefening voor mn benen. Net 2 paarden getraind en daarna als een malloot achter mn paard aangerend in het mulle zand dus heb mn beweging wel gehad :)

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 23:41

Maris89 en de rest die wil shoppen:
Er is korting bij de AktieSport, en over die korting nog eens tweede artikel 50% eraf. Ik heb ze daar gekocht. Alleen de eerste legging komt van de perrysport :-)

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 10:41

Leuuuk Emita ! Ik ga zo ook maar eens kijken.. Hele week niet naar de fitness geweest, wilde gisteren nog gaan maar m'n knie deed zo veel pijn kon hem bijna niet strekken.. Dus het leek me niet verstandig om een lesje te gaan doen met veel squats. Nu is het gelukkig weer over :D

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 12:48

Emita schreef:
Maris89 en de rest die wil shoppen:
Er is korting bij de AktieSport, en over die korting nog eens tweede artikel 50% eraf. Ik heb ze daar gekocht. Alleen de eerste legging komt van de perrysport :-)

Thnx voor de tip :)

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 12:59

Bedankt voor de tip! Hopelijk hebben ze nog leuke broeken over online, bij de winkel hier in de buurt hebben ze nooit iets bijzonders

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 13:46

Leuke broeken zeg! Je hebt ook een mooi figuurtje! Ben jaloers :=
Deze week ondanks mijn sportdip toch 2 x wezen sporten. :)

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 16:00

Auw... Sporten ging bij mij niet zo lekker vandaag. Eerst cardio, ging onverwachts eigenlijk best goed. Onverwachts omdat ik redelijk veel last had van mijn astma toen ik binnenstapte. Toen door naar de squats, en daar ging toen mijn rug. Nog wel mijn schouders getraind en mijn benen, mijn rug en mijn buik maar niet gedaan. Even een van de trainers gevraagd hoe het kan komen, hij zei dat het meestal aan de techniek ligt, maar ik krijg juist iedere keer te horen dat mijn techniek zo goed is.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 16:06

Ai vervelend RusselNuwell! Nu nog last van?

Ik heb vanmiddag mijn nieuwe schema gekregen en de uitleg daarbij, ging lekker! Alleen voel ik de verkeerde spieren telkens, mijn rugspieren als ik mijn buik moet voelen en mijn armspieren als ik mijn rug moet voelen :?

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 16:14

Behoorlijk ja, maar goed, hopelijk is het morgen weer over :)
Voel je de spiergroepen helemaal niet die je hoort te trainen, of voel je meerdere spiergroepen? Doe je losse oefeningen -als in niet op die standaard machines-? Bij de meeste losse oefeningen train je meerdere spiergroepen. Zo voel ik bij één van de oefeningen voor mijn rug ook mijn armspieren. Ik heb het nagevraagd en volgens mijn trainer kon het goed kloppen. Als je het niet zeker weet kun je altijd vragen of je techniek goed is toch? :)

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 16:26

Ja hij probeert me met alle macht te helpen om mijn techniek te verbeteren, bij een oefening voel ik nu sinds vandaag eindelijk mijn rug ook. Ik bedoel dat ik bijvoorbeeld bij de lat pull down mijn rug, armen en buik zou moeten voelen maar alleen mijn biceps voel, en bij zo'n halfzittende buikspieroefening op de grond met een gewicht naast je de grond moet aantikken alleen mijn rug voel, in plaats van mijn buikspieren.

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 18:30

oei dat is niet fijn ruselnuewell...
Ik heb vandaag niet gesport :o Maar best wel goed gegeten voor mijn doen haha!
Ontbijt:
Lauw water met citroensap
bakje kwark met bosbessen en frambozen + kopje groene thee

tussendoor:
Nootjes

Lunch:
2 krekkers, had geen beleg of zo in huis en ook geen groenten meer had liever iets anders willen eten :P

tussendoor:
Tosti met bruin brood met kaas en champignon

en ga zometeen al avondeten eten:
eendeborst filet, gewokte brocoli, champignon en paprika.
Rode kool en tagiatelle.

Vanavond even buikspiertjes trainen en morgen ochtend weer touwtjespringen + spierentrainen.

Ik kan tegenwoordig bijna nooit naar de sportschool door m'n werk.
Dusja dan maar in de gaatjes sporten.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 10:53

Gisteren funxtion, 'savonds uurtje paard gereden, zojuist funxtion en half uur geroeid. Straks huis poetsen, boodschappen doen en mijn zoon z'n laarzen en cap poetsen en dan naar de manege voor het kampioenschap. De scores zijn berekend van alle klassen, hij staat nu 9de en zijn slechtste wedstrijd komt te vervallen. Hopelijk gaat het deze wedstrijd ook weer goed en vervalt z'n eerste wedstrijd.

Ben benieuwd.

Morgen krachttraining en dan dinsdagavond weer kracht, woe paardrijden, vrijdag funxtion en heb ik er weer een sportief weekje opzitten;)

Geniet van jullie weekend!