Ik heb normaal de happy buddha en sakura lijn. De ayuvera vind ik ook wel lekker, met de andere geuren heb ik niet zoveel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laura1987 schreef:Net een kalender besteld voor mijn moeder en naar haar werk gestuurd.
Ze heeft mijn broer geholpen bij aankoop van zijn huis en wij hebben de kinderkamer en muurschildering van haar gehad.
Ben zo benieuwd hoe verbaasd ze zal zijn haha
DideH schreef:Ik heb de Yalda geurstokjes nu in de woonkamer, ben er zo zuinig mee dat ik ze s nachts meeneem naar mn slaapkamer. Ben bang dat de kat ze anders s nachts omramt![]()
Janine1990 schreef:DideH schreef:Ik heb de Yalda geurstokjes nu in de woonkamer, ben er zo zuinig mee dat ik ze s nachts meeneem naar mn slaapkamer. Ben bang dat de kat ze anders s nachts omramt![]()
In het kader daarvan (en horizonvervuiling, want ceau chique vind ik ze niet) heb ik ze maar mooi op mijn kast van bijna 2 meter gezet
Janine1990 schreef:DideH schreef:Ik heb de Yalda geurstokjes nu in de woonkamer, ben er zo zuinig mee dat ik ze s nachts meeneem naar mn slaapkamer. Ben bang dat de kat ze anders s nachts omramt![]()
In het kader daarvan (en horizonvervuiling, want ceau chique vind ik ze niet) heb ik ze maar mooi op mijn kast van bijna 2 meter gezet
Matheno schreef:Ik vind de stokjes van Rituals juist hartstikke chique!
[ [url=m/i3FNKw.jpg]Afbeelding[/url] ]