Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn zin kwam wellicht ook wat onhandig over.

Hupsen met Jillian gaat daarentegen juist voortreffelijk met maar een paar happen ontbijt op
dat ik zomaar level 4 van de Ripped had gehaald
Of nouja,, zomaar...
ging niet helemaal vanzelf natuurlijk.
lekker begin van de dag is het dan he! Ik kan er op mn werk altijd 2 keer zo goed tegenaan als ik gesport heb ervoor. Dacht altijd dat dat een onzin verhaaltje was, dat je energie krijgt van work-outs. Maar ik heb nu mogen ondervinden dat ik dus nog liever een half uur eerder opsta, ga hupsen, dan 14 km naar mn werk fiets en ik beter functioneer dan wanneer ik later eruit ga en met de auto naar het werk tuf. Hoe is het toch mogelijk!
Sporten doe ik namelijk bijna altijd 's avonds (ik ga om half 8 van huis en ben op z'n vroegst kwart over 6 weer thuis, dan moeten we nog koken en eten...).

http://www.fitnessmerken.nl/gymstick-pr ... tions=cart
Heel fijn! 
Is dat normaal of heb ik iets niet goed gedaan?
jeetje, dat was zwaar na een maandje niks doen.
Maar je hebt toch mooi doorgezet!
*
Fitzroy schreef:Nee hoor, dat had ik met alle versies van killer abs. En het rare is dat ik mijn buikspieren nog steeds het meeste voel bij Ripped week 4.
Bhriseis schreef:Haha SolarMaar je hebt toch mooi doorgezet!
Alles in mijn lichaam doet al een week pijn; ik volg de Blogilates kalender. Gistermiddag was het eindelijk over, maar deze ochtend had ik toch flinke krampen in mijn benen. En morgen is het weer benen-training op de kalender![]()
*zeurmodus uit*