Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat is toch niet lekker?
Daarna op de markt ook nog een portie kibbeling gedeeld met vriendje.
Zometeen extra hard shredden.
Moet ook flink wat frustratie kwijt. Vanmorgen werden mijn paarden geënt en mijn oudje blijkt licht dampig te zijn. Dat had ik al verwacht, daarom had ik de DA ook gevraagd om er even naar te kijken, maar dat het echt zo is is toch niet zo fijn. Hij staat al zo ideaal mogelijk en is met pensioen, dus er verandert niets, maar het is wel iets om in de gaten te houden. Met artrose en zomereczeem en nou ook nog dit erbij wordt hij wel echt snel oud. 
whoopylover schreef:Aranel schreef:Ennn ik kan eindelijk met de strech bij mijn tenen komen
Valt al met al dan nog mee, ik zie geen resultaat op de weegschaal maar wel in andere dingen dus..
Na hoeveel dagen kon je bij de stretch bij je tenen? Ik kan er nog steeds niet bijOok die stretch in het midden...ik kan echt NIET met m'n onderarmen plat op de vloer zoals die donkere dame dat doet!
No worries hoor, je gaat echt leniger worden! Ik kon op dag 1 niet eens normaal rechtop zitten in de split positie! Imre schreef:We willen een rondreis maken, ook door het noorden... En ik word altijd gebeten door die rotdingen.Ik had al bedacht dat we een rondje langs B&B's doen in plaats van kamperen.
Paraplu, check.
Ik heb al een mooie sneeuwwandeling met mijn Fjord gemaakt en voel me moe maar wel voldaan
Ik heb helemaal zin in level 3! 
Heb niet alles helemaal mee kunnen doen, lag af en toe uitgeput met m'n neus op het tapijt, damn you planks

Venthe schreef:het gaat mij ook vooral om mijn benen

)
) Best vervelend om de tussendoortjes te plannen zo, maar vanaf maandag ben ik nog twee weken thuis maar moet ik wel aan mijn scriptie werken, dus sta ik vroeger op).