Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:28

O, ik geloof dat ik Schotland dan maar schrap van m'n "daar wil ik nog eens naar toe vakantielijstje". :D

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:28

Wodka is het puurst.
Of champagne brut (het modellen drankje ;-) )

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:30

KarinvdM schreef:
O, ik geloof dat ik Schotland dan maar schrap van m'n "daar wil ik nog eens naar toe vakantielijstje". :D

Het is heel mooi hoor. :j
Gewoon eventjes wat plekken zoeken waar je wel normaal eten kunt halen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:31

Raponsje schreef:
Fiffill schreef:
Schotten frituren toch alles, daar eten ze ook gefrituurde mars toch? :')

Ook dat ja.

Alles gaat hier de frituurpan in als je bij de friettent komt.
Wil je een saucijzenbroodje? Die gaat als ie uit de oven komt direct nog even de frituurpan in.

Ah wat smerig :r

Grapjasjes12

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:32

Oh my :') Dat is toch niet lekker? _O-

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:32

Het lijkt mij idd prachtig, Ierland daar wil ook nog naar toe.

Maarrrr eerst van de zomer de Italiaanse bloemen Riviera *\o/*

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:33

Wij gaan deze zomer misschien naar Schotland! Hoe zit het daar met de midges, Rapons? Is het echt zo erg?

Vanmiddag bij mijn moeder op de thee geweest voor haar verjaardag en een stukje appelkruimeltaart gehad, dus vandaag uitgeroepen tot snackdag van de week. :) Daarna op de markt ook nog een portie kibbeling gedeeld met vriendje. := Zometeen extra hard shredden. :j Moet ook flink wat frustratie kwijt. Vanmorgen werden mijn paarden geënt en mijn oudje blijkt licht dampig te zijn. Dat had ik al verwacht, daarom had ik de DA ook gevraagd om er even naar te kijken, maar dat het echt zo is is toch niet zo fijn. Hij staat al zo ideaal mogelijk en is met pensioen, dus er verandert niets, maar het is wel iets om in de gaten te houden. Met artrose en zomereczeem en nou ook nog dit erbij wordt hij wel echt snel oud. :\

Om positief te eindigen: ik vond mijn laarzen zo los zitten, dus heb mijn kuiten eens gemeten. 2cm eraf! :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:34

Heel gaaf Imre!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:37

Mooi resultaat Imre en balen van je paard.

De muggen zitten alleen in het noorden.
Als je naar Glasgow - Stirling - Edinburgh of iets stedelijks gaat heb je daar geen last van.

Neem wel een paraplu mee. :+

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:38

whoopylover schreef:
Aranel schreef:
Ennn ik kan eindelijk met de strech bij mijn tenen komen _O-
Valt al met al dan nog mee, ik zie geen resultaat op de weegschaal maar wel in andere dingen dus..

Na hoeveel dagen kon je bij de stretch bij je tenen? Ik kan er nog steeds niet bij :P Ook die stretch in het midden...ik kan echt NIET met m'n onderarmen plat op de vloer zoals die donkere dame dat doet!

Pfoe.. vanaf dag 16/17 ongeveer :) No worries hoor, je gaat echt leniger worden! Ik kon op dag 1 niet eens normaal rechtop zitten in de split positie!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:39

We willen een rondreis maken, ook door het noorden... En ik word altijd gebeten door die rotdingen. := Ik had al bedacht dat we een rondje langs B&B's doen in plaats van kamperen.

Paraplu, check. :))

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:45

Imre schreef:
We willen een rondreis maken, ook door het noorden... En ik word altijd gebeten door die rotdingen. := Ik had al bedacht dat we een rondje langs B&B's doen in plaats van kamperen.

Paraplu, check. :))

Weet niet of je er ooit geweest bent en of je er langs komt maar Edinburgh moet gezien worden.
De muggen in het noorden kun je echt weinig tegen doen, ze pakken iedereen en ze pakken je echt flink.

Veel apotheken in het noorden hebben meestal wel wat smeerseltjes die je kunt gebruiken maar helemaal mug vrij zal je niet worden.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:47

Ik wil ook zo graag nog een keer naar Schotland, staat echt heel hoog op mijn lijstje volgens mij is het zo mooi!

Wat vervelend Imre ik hoop dat het meevalt.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:47

Wow knappe resultaten! Jouw buik is helemaal strak CCCCC! En wat een gewichtsverlies phormicola...

@ Imre: wat jammer van jouw paardje :(:)

Ik heb zonet 150 gram magere kwark op met een schijfje ananas, een paar stukjes mango en een handje druiven. Was best lekker als lunch :Y)

Zo meteen ga ik shredden (eerst nog een half uurtje professor Layton spelen terwijl mijn kwark verteert) en als ik daarna nog energie heb ga ik voor de yoga *\o/* Ik heb al een mooie sneeuwwandeling met mijn Fjord gemaakt en voel me moe maar wel voldaan :) Ik heb helemaal zin in level 3!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:51

Ik ga zo schaatsen, lekker sportief! Ik ga morgen Shred doen en nog een work out erbij. Misschien dat ik level 1 van Ripped in 30 er bij pak.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:51

Lunch net op? Dat is wel laat! :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:52

Bhriseis schreef:
Ik heb zonet 150 gram magere kwark op met een schijfje ananas, een paar stukjes mango en een handje druiven. Was best lekker als lunch :Y) !

Wat lunch jij dan laat! Ik ga zo aan mijn avondeten beginnen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:53

Late lunch inderdaad _O-

Nou, Bzoem is braaf aan het shredden ~~}>

Ik ga vanaf maandag gewoon weer rustig aan kijken wat ik kan :).

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:55

Zo, level 3 was wel pittig hoor :oo Heb niet alles helemaal mee kunnen doen, lag af en toe uitgeput met m'n neus op het tapijt, damn you planks :')

Venthe: je hebt al een hele mooie gespierde buik zeg! Sport je sowieso al veel of heb je dit van jezelf (kan bijna niet toch) ? :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:56

Moderatoropmerking:
Ik wil jullie er op wijzen dat het op MW niet de bedoeling is om offtopic te gaan, de afgelopen pagina's is er op meerdere plekken over niet 30day shred gerelateerde dingen gepraat. Mocht dit na deze opmerking nog gebeuren zal het topic naar de HK verplaatst worden.

Mochten jullie zelf naar de HK willen, dan hoor ik dat graag.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:57

Van mij mag het wel naar HK hoor, iemand het hier niet mee eens?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:03

Volgens mij was de reden dat we op MW wilden blijven zodat nieuwe mensen het nog makkelijk kunnen vinden.

Mij maakt het verder weinig uit.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:05

Venthe schreef:
het gaat mij ook vooral om mijn benen

Kun je dan niet beter killer buns and thighs doen? Die is gericht op dat gebied.
Ik zou een moord doen voor een buik half zo plat als die van jou :o

Zo, net een heerlijk zalmpje en een schaaltje vol met sla, komkommer en tomaat weg gewerkt. Beetje cocktailsaus erbij voor de lekker en zit nog niet aan mijn punten van vandaag :oo

@whoopy: na 19 dagen lukt het mij nog steeds niet. Ik kan wel iets verder dan in het begin, maar ben helaas niet gezegend met zo'n soepel lichaam dat ik helemaal plat kan.

Misschien kunnen we naast dit topic nog een HK openen? Het risico van een HK is dat het informatieve karakter teveel naar de achtergrond verdwijnt. Okee, ik ben wel iemand die overal de worst case scenario van zoekt :+

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:07

Wat heftig CCCCC, om die workout er nog bij te doen. Dat trek ik denk ik niet :=

Overigens vind ik die ene abs-oefening waarbij je je schouders een tikje naar omhoog moet doen wel heftig; die voel je heel erg! De cardio vind ik wel leuker nu dan in level 2. En de walking push ups vind ik zwaar, maar ik was best fier dat ik ze kon (niet zo diep wel als de dames op de video :P )

(misschien offtopic, maar het zou onbeleefd zijn niet te antwoorden: ik heb een weekje vrij en sta pas om elf uur op; dan naar de paarden toe en daar verlies ik altijd de tijd uit het oog (maar honger heb ik wel hoor daarna :o ) Best vervelend om de tussendoortjes te plannen zo, maar vanaf maandag ben ik nog twee weken thuis maar moet ik wel aan mijn scriptie werken, dus sta ik vroeger op).

Nu shredden!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:08

Ik blijf ook liever op MW, ik denk dat ik dit topic uit het oog ga verliezen als het op HK komt en als er dan veel offtopic gepraat wordt heb ik de zin en tijd niet om dat bij te houden vrees ik :o

Vind het juist fijn dit topic hier :D