Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denice schreef:Ik vind dat een heel goed aantal ja, je zal zeker afvallen zo hoor, maar toch genoeg eten.
Ik eet denk ik rond de 1600 kcal, ik sport 3-4x pw intensoef als in spinnen en boksen. Voor de rest loop en fiets ik veel.
Skessa_ schreef:Hier gaat ie ook wel goed! Na bijna 2 weken Modifast 2 kilo er af, maar merk wel dat ik er echt bij moet sporten, anders gebeurd er niks![]()
Ik heb nog wel een vraagje. Woensdag moet ik de hele dag naar een beurs in Duitsland. We vertrekken ergens tussen 5.00 en 6.00. Ik moet altijd wel wat eten s morgens vroeg.
Maar van s morgens 5.30 t/m s middags 12.00 trek ik echt niet op 1 pudding. Hoe zouden jullie dit aanpakken??
saszuidema schreef:zo hier een totaal andere aanpak...
2 jaar geleden heb ik een gastric bypass ondergaan, 60 kg eraf maar blijf nu al bijna een jaar steken. Totaal geen begeleiding in hoe en wat qua eetgewoontes. Modder dus al 2 jaar aan, vond het eerst prima maar nu niet meer. Ik wil die laatste 30 kg er nog af hebben dus net met mn ziekenfonds gebeld en een ander ziekenhuis voor meer begeleiding en adviezen. Met 2 weken kunnen we al terecht. Ben klaar met dit leven en wil weer verder...
Eleandra schreef:@Safiera
Verwachte ik ook niet hoor, ik schommel ook totaal niet in gewicht, maar ga gewoon gestaag naar beneden. Dan lijkt het me sterk dat het vocht is. Maar om zeker te zijn ga ik (om deze voor mij zéér verschrikkelijke tijd) maar gelijk even fitnessen. Ik kan toch niet slapen en dan is de alcohol van gister er ook weer af...