Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gruis schreef:Joolien, dat heb ik ook inderdaad! Echt mega levendige dromen. Vind ik wel grappig.
Wat fijn om te horen dat je al zo lang geen paniekaanval hebt gehad. Het kan dus welHoe bedoel je precies dat je geen angsten hebt binnen de paniekaanval?
Gruis schreef:O ja dat herken ik ook wel inderdaad- van dat uitstellen. Maar dat heb ik een beetje met alles. Mijn haptonome zei toen dat dat kwam omdat ik zo onzeker ben en bang ben fouten te maken dat ik het allemaal perfect wil doen. Maar perfect wordt het waarschijnlijk toch niet dus dan begin ik er maar helemaal niet aan. Lijkt wel een beetje op wat jij zegt dus.
En typisch overigens dat jij er ook geen angsten bij hebt. Dat heb ik namelijk ook niet. Geen angst om dood te gaan of dat ik iets met m'n hart heb of weet ik het. Ik word gewoon langzaam steeds meer overstuur tot ik in paniek ben.. Heb jij nu ook nog therapie? Of al niet meer?
kamilont28 schreef:Wat doen jullie op momenten dat jullie in paniek raken?
Wat doen jullie op momenten dat jullie gestressed raken en geen medidatie oid kunnen doen?
28kamilont28 schreef:Wat doen jullie op momenten dat jullie in paniek raken?
Wat doen jullie op momenten dat jullie gestressed raken en geen medidatie oid kunnen doen?
Joolien schreef:Ik laat het ook over me heen komen omdat ik weet dat het daarna weer beter met me gaat. Ik heb ook geen angsten binnen de paniekaanval. Overigens heb ik al meer dan een jaar geen aanval meer gehad, dat nam bij mij af naarmate ik verder in de therapie kwam.
Purny wordt je nog getest op autisme?
Ik droom raar sinds de medicatie. Anders dan normaal. Ook niet vervelend ofzo, maar veel realistischer ofzo, heel apart.
28kamilont28 schreef:Ik bedoelde eigenlijk meditatie maar mijn concentratie is de laatst paar dagen ver te zoeken