Emmaa_ schreef:Pff meiden ik heb even wat advies nodig haha. Ik gebruik al een hele tijd dagelijks foundation en concealer. Niet als een malle.. Over mijn gezicht breng ik een dun laagje bb-cream aan, onder mijn ogen en op eventuele moeilijke plekken als mijn kin als ik wat puistjes heb doe ik nog wat vloeibare concealer. Draag ook echt altijd gewoon een poeder er overheen, een licht poeder wat goed blijft zitten. Nu eentje van Essence, eerder eentje van Estee Lauder. Mijn huid is heel maf.. Ik heb deze hele winter gewoon bijna eczeem gehad zo droog was mijn huid, klinkt vies maar de schilfers vielen er gewoon af op mijn wangen en gek genoeg onder mijn wenkbrauwen. Heb toen echt fanatiek gesmeerd en sindsdien nog steeds af en toe last van droge plekjes. Als ik weer last heb van zo'n schraal stukje, smeer ik er even wat dagcreme onder.
Nou heb ik de afgelopen paar weken ineens zo veel last van puistjes op mijn gezichtIk ben overgestapt van bb-cream.. Gebruikte een hele slechte, veel te goed dekkende en oranje makende bbcream van het Etos huismerk, ik ben nu weer teruggestapt naar mijn vertrouwde Garnier bb-cream (de hele dunne variant, niet de dikke troep die ik ook had
). Ik snap niet waar de puistjes vandaan kunnen komen.. Heb deze bb-cream al eerder gebruikt en nooit last gehad, en nou zitten er ineens vooral rond mijn mond allemaal van die plekjes.... Iemand een idee?
Het kan zijn dat ze andere ingrediënten in de bb cream gestopt hebben.. Mogelijk iets waar jij heel slecht tegenkan