Had nergens geen last van, was zelfs dezelfde avond op concour geweest.
Nu hopen dat hij gaat doen wat hij moet doen... me van mijn hevige overstromingen afhelpen

Nouja dat zien we over 17 dagen wel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nr_1 schreef:
Mando schreef:Ik heb nu ruim een week de minera en moet zeggen... voel me super, heb alleen tot woensdag wat gevloeit maar nu is dat ook over.
Had nergens geen last van, was zelfs dezelfde avond op concour geweest.
Nu hopen dat hij gaat doen wat hij moet doen... me van mijn hevige overstromingen afhelpen
Nouja dat zien we over 17 dagen wel.
kashmira schreef:Dat denk ik wel.. Ik werd soms maar twee dagen ongesteld, en op een gegeven moment bleefhet steeds langer uit, al voelde je wel aan je lichaam dat je het moest worden hoor. Maar kwam niks, toen dacht ik,mdat kan toch nooit goed zijn, en zo weet je ook nooit of je perongeluk zwanger bent als je niet meer ongesteld word haha, ik vond het twee kanten hebben, wel handig maar je moet dan elke keer een test kopen ofzo..
kashmira schreef:MeFlower schreef:Ik heb de Mirena al thuis, maar omdat het inbrengen niet lukte ivm infectie is het uitgesteld. Maar nu twijfel ik of ik hem nog wel wil want voel me zoooooooooo goed.....!! :s
Vervelend voor je, maar wat ik eigenlijk niet begrijp, niet alleen van jou hoor.. Maar van de meeste.. Waarom gebruik je geen condoom? Miss doe je dat evengoed wel. Maar ik heb zelf ook mirena gehad en uiteindelijk merkte ik verschil met stemmingswisselingen etc, en toen dacht ik.. Waarom heb ik die spriaal eigenlijk.. Condoom blijft toch veiliger , en geen troep heb je in je lijf. Toch?
8nnemiek schreef:Volgens die index wordt tot 10% van de vrouwen toch zwanger bij gebruik van de pil, en dat binnen een jaar?? Lijkt me wel erg veel.
En tot 3% na sterilisatie? Dan is de operatie gewoon verkeerd uitgevoerd.
Vage tabel.
8nnemiek schreef:Ik zou niet weten hoe je bij perfect gebruik van het condoom zwanger kan raken.. Als je toch na afloop controleert op lekken, dan kan er gewoon niks mis gaan, toch?
En met de app op mijn telefoon die bijhoudt wanneer de eisprong is, lijkt me dat een heel veilige methode..
Artemiss schreef:Hoi!
Ik heb ook een vraag! Ik was best tevreden over het koperspiraaltje, maar nu na driekwart jaar ongeveer is mijn lichaam hem er aan het uitwerken.. Voel opeens behalve de touwtjes ook het harde uiteinde van de spiraal..![]()
Heeft iemand hier ervaring mee? Baal er van, wat blijft er dan nog over zonder hormonen wat een beetje betrouwbaar is?
Heeft het zin om een nieuwe te laten plaatsen of zal die ook niet geaccepteerd worden? Die Gynefix spiraal (die ze vastknopen) lijkt me ook niet heel fijn (en gaan irriteren?) als je lichaam zo zijn best doet hem eruit te krijgen?