Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:28

wendy, na een dag met mijn borsten had je gehoopt dat je dat nooit had gezegd Knipoog
edit: ik keek even in je profiel en jij bent niet volslank, niet banketstaaf bedoeld maar dat is niet volslank *LOL*

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:30

hoe bedoel je dat?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:32

volslank is mollig...
quote:
Volslank is meer zoiets als mollig, niet echt dik, maar wel met wat rondere vormen.
jij bent gewoon slank, ik ben volslank Haha!

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:42

volslank is juist dat je giga slank bent...
dan komt slank, dan komt steviger :'(

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:43

wendy_x schreef:
volslank is juist dat je giga slank bent...
dan komt slank, dan komt steviger :'(

vol slank is dat je voler bent als slank dus dat je een maatje grote hebt.
dus wat jij zegt klopt totaal niet.

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:44

nou ik geloof t niet maar goed.. Knipoog

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:54

wendy_x schreef:

kijk nou is goed naar het woord vol slank dat betekend niet dat je dan nog slanker bent ga naar school en leer. vol slank dat dat je net iets breder bent. zoek het op in het woordenboek zou ik zeggen. zo kom je niet snugger over

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:57

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:04

Slank is inderdaad het kleinste, dan komt volslank, en dan gaat het steeds dikker...
Volslank is dus een maatje méér dan slank.

Ik ben 1.78m groot, ik weeg 62 kg en ik heb bh-maat 75 E. Vroeger had ik altijd het minste van iedereen, daar voelde ik me altijd slecht bij. Toen heb ik ineens een 'boost' of zoiets gekregen Bloos, ik ben van een A naar C gegaan, toen D en nu E.
Als ik gewone kledij aanheb, zou je niet zeggen dat ik een E heb... Ik ben al eens in een professionele lingeriewinkel geweest, daar kwamen ze naar me toe: 'hallo, is het voor een bh voor jou? Laten we eens zien... 70 C?' Toen zei ik een beetje beschaamd: 'Ehh...75 E...'
Die vrouw wou geen maatje E gaan halen, met moeite een D. Ze vond het bijna onmogelijk dat ik een E had, dus wou ze me toch eens een D laten proberen.
Of de bh paste? Nou, als je graag 4 knobbeltjes ziet vanvoor, ja dan paste hij wel Haha!

Die vrouw kon amper geloven wat ze zag Haha! Nu zie je nog maar eens hé, dat je niet meteen op het eerste beeld moet afgaan Clown
Laatst bijgewerkt door sander_lotte op 14-09-08 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:09

sander_lotte schreef:
Die vrouw kon amper geloven wat ze zag Haha! Nu zie je nog maar eens hé, dat je niet meteen op het eerste beeld moet afgaan Clown

Klopt wat jij zegt Vork Vriendin van me heb D nou je zou zeggen dat ze een kleine B had ofzo Huilen van het lachen

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 22:11

nikita_benno schreef:
wendy_x schreef:

kijk nou is goed naar het woord vol slank dat betekend niet dat je dan nog slanker bent ga naar school en leer. vol slank dat dat je net iets breder bent. zoek het op in het woordenboek zou ik zeggen. zo kom je niet snugger over

oow sorry hoor dat jij nou zo'n alleswetend kind bent!

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 22:41

wendy_x schreef:

kijk nou is goed naar het woord vol slank dat betekend niet dat je dan nog slanker bent ga naar school en leer. vol slank dat dat je net iets breder bent. zoek het op in het woordenboek zou ik zeggen. zo kom je niet snugger over[/quote]

oow sorry hoor dat jij nou zo'n alleswetend kind bent![/quote]

sorry hoor alsmensen je iets willen bij leren jij zegt dat je het niet geloofd en meerdere mensen zeggen het ook dus doe ff normaal en leer hier gewoon iets van. en ik zeg niet dat ik het beter weet maar dit is gewoon zo en een kind ben jij eerder je bent nog jong en denkt zelf alles beter te weten dus doe gewoon normaal

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 23:06

Even een leuke mededeling heb een nieuwe vet gave BH besteld Haha!

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 23:25

wendy_x schreef:
nikita_benno schreef:

Niet rot maar kijk dan eens voor je iemand aanvalt .. hier hulpmiddeltje :

MandyR schreef:
Volgens Van Dale:
Volslank: bn, slank met ronde vormen

http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/ ... d=volslank

Ik vertrouw het meest op het woord van Van Dale Haha!

netjes linkje erbij voor je.. leer eens wat van een ander Lachen ! fouten maken is menselijk! ^^

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 09:34

hier nog iemand met een groot uitgevallen boezem.
ik ben 1,75 en heb een 100 G.
ik ben mollig, maar toen ik nog een optimaal gewicht had was mijn omtrek toch ook al een 95, ik heb gewoon een heel brede rug Haha!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 10:26

Ik ben in London bij bravissimo geweest en daar heb ik een uitgebreide pasafspraak gehad... waarbij ik werd gewezen op het feit dat ik niet de juiste maat BH aan had... weg gegaan met (voor het eerst in jaren Nagelbijten / Gniffelen ) een perfect passende BH en aaaaargghhhh, ik schrok me wel helemaal wezenloos van de maat zeg... Nagelbijten / Gniffelen

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:40

Haha Vikki dat had ik ook. Ik ging weg met 2 BH's zo'n strappy top en een bikini die werd nagezonden vanuit een andere winkel.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 21:44

wendy_x schreef:
nikita_benno schreef:

ROFL

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:49

Ik zit op het moment op een 75D, maar pas die maat alleen nog maar van de HEMA. Vallen ruim(er) denk ik. Maar ze doen nu weer zeer, en de bh's beginnen iets te knellen aan de voorkant. Dus het groeit gewoon nog steeds. Nagelbijten / Gniffelen Ik word er echt zó moe van...

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:51

Ik blijf nogsteeds bij mijn oplossing, de beste keuze van mn leven!!!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 21:52

Zo gaat dat helaas...Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:57

ik zit ergens tussen 75D en 80D in...
75D zit me te strak met de omvang en 80D net effe te wijd Zij zijn groot en ik is klein!
vroeger had H&M nog wel eens die maten maar nu bijna niet meer (iig in Rotterdam niet).. echt jammer.

en ik heb ook altijd bandjes die van mn schouder vallen. al maak ik ze kleiner gaandeweg de dag schuifffff.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 22:03

yep hier weer eentje met dat probleem. maatja 75/80 E (afhankelijk van hoe rekbaar enc) nja tis wat idd vroeger kreeg ik de bijnaam in mn wei meisje met de dikke tieten...nja oke.gelukkig wel alleen van mensen die ik kon. er werden grapjes gemaakt enc en ergens was het helemaal niet leuk maar heb me er mee weten af te vinden. aangezien de meeste mannen die mn bijnaam in de mond namen dr wel helemaal weg van waren....
als ik met mn vriendin op straat liep keken de mannen me na zelfs de ramenwassers enzo. wat die enkele ramenwassers ofzo betreft (werkmensen dus) had ik zoiets van LAAT ZE KIJKEN!!!! IK kan er niks aan doen. en hun dag is weer goed....maar als veel mensen je aanstaren is het niet leuk nee!

bh's en bikini's enc kopen is een ramp en idd vanaf maatje c of d gaan de prijzen omhoog (net als broekmaken btw) en de meeste leuke bh's die te betalen zijn hebben ze net niet meer in mijn maat! gaat meestal tot C of D
te bedenken dat wij zowiezo geen geld hebben en moeten tellen wat wel en wat niet is het helemaal een ramp... en normale bh is dus EIGENLIJK al te duur voor ons! en de kik en zeeman bh's willen niet altijd passen OF ze doen het maar je borsten hebben er al mooier uitgezien haha.

Kheb nu het geluk dat ik en bh sponsor heb haha nja voor 1x per jaar of 2x per jaar. want de vriendin van mn beste vriend die krijgt met kerst of verjaardag bh's (meestal 1 tot 3 paar) van dr moeder. MAAR die vergeet steeds dat ze steeds zegt een maatje kleiner te hebben dus haar passen ze niet Haha! dan krijg ik ze nog nieuw met plaatje eraan. en dat zijn echt dure bh's!!! (de moeder is niet bepaalt arm)

maar dan nog nu weer toe aan nieuwe een RAMP weer Haha!

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 22:51

Suze: Je kunt van die tussen rugstukjes kopen daarmee heb je ongeveer 3 cm extra spelings ruimte. Kosten niets en zitten prima Knipoog

Ga zelf nog nieuwe bij Bravissimo bestellen want ben echt aan nieuwe toe. Eerst wachten op mijn nieuwe van brastop!

Zal van het weekend 3 nieuwe hier neer zetten voor de liefhebber. Had eens een onbekend merk besteld maar daar waren mijn maten dus net wat anders Nagelbijten / Gniffelen

Gaat om een 75 F, een 75 G en een krappe 70 G (push up)

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 23:17

Heb een vraagje, komt niet helemaal overeen met dit topic maar aangezien het om de voorgevel gaat Tong uitsteken
Ik heb de laatste tijd giga groeispurt en al mn bh's zijn te klein Tong uitsteken Was het bij jullie ook zo gevoelog tijden een groeispurt?! Heb sommige dagen gehad dat ik tijdens het paardrijden echt een hele stevige bh aan moest anders ded het doorzitten zo'n pijn Vork