Ja ik heb er eentje van Hello kitty en daar kan je, als de barbell te lang is, de hello kitty eraf draaien.
ik wil de hello kitty wil je hem pleaseeeeeeeeee even reseverenanders moet ik hem vanauit duitsland laten overkomen, en ik wacht nog op een pakketje uit japan van HK ben t wachten zat
DramaQueen: Is goed hoorNavelpiercings kan ik ook aankomen ja.. Maar dan moet ik even een nieuwe bestelling plaatsen, wat nog eventjes gaat duren..Uhm.. wat ik nog meer heb.. Powerpuff girls, MLP, Garfield, Carebears, Winnie de Pooh, Southpark, Simpsons, ACDC, Kiss, Micky Mouse, Thundercats, Peanuts, Disney (micky mouse, pluto), Snoopy, Superman, Tinkerbell, Bacardi, Tasmanian Devil, Nirvana logo, Scoobi dooen dan nog wat random logo dingen.. veel hoor XD
ik zat te denken aan 2 euro per barbell en fotos zal ik zo even maken.. moet ik ze er even uitvissen xD
De staafjes zijn erg lang (16mm) maar van bijna alle kunnen de frontjes eraf.Hier foto'sedit: nvm hij kan er wel af xD
Exclusief verzendkosten. 2,50 inclusief verzendkosten Moet alleen nog wel morgen even postzegels halen.Oh en had je die gauge card nog binnengekregen?
Jaaa allebei. Moet er nog steeds eentje aan Kaily geven, heb d'r nog niet gezien. Maargoed, zal vanavond even vragen of ie 't kan overmaken.
Alright,Jullie kunnen me dan een PM sturen met jullie adres (behalve Anthea want die heb ik nog) en dan stuur ik wel mijn gegevens door