Als ik ongesteld moet worden/net ben, heb ik onwijs veel zin om te sporten, te joggen, het huis schoon te maken...
Na een weekje menstruatie durf ik ook weer op de weegschaal te gaan staan

Groetjes, Lacuna
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Fammiie_x schreef:Als mijn knieeen normaal zijn en ik heb goede schoenen dan ga ik dat start to run volgen
Maar je moet maar net kijken hoelang je het volhoudt
en gewoon rustig aan opbouwen
ik eet ook taart en smarties ijs pop up
weet je hoe lekker
maar ik heb vandaag 6uur lang gesport met sportdag dus mag ook wel
ik neem nog een ijsje en dan skeeler ik nog wel een rondje.
Voordeel van even alleen thuis zijn!
Normaal ga ik naar m'n paard voor de dagelijkse beweging en (sinds 2 dagen
) een stuk met de hond rennen.
Omg, het idee dat ik normaal minstens 5 x zoveel eet als dit, met voornamelijk héél véél snoep/koek/chips.

Assepoetster schreef:Jeetje, ik heb afgelopen twee dagen opgeschreven wat ik allemaal at, zonder dingen stiekem niet op te schrijven
Ik schaam me diep

Ik heb zelfs het idee dat het sindsdien alleen maar erger is geworden.
Omdat ik officieel een vleesmonster ben ga ik mijn vleesbehoeftes stillen met chocola & stuff. 
Kom op, dan zal ik neerzetten wat ik dit weekend allemaal heb gegeten..
(En waardoor ik ook meteen 2 (!) kilo aan ben gekomen.
Assepoetster schreef:Jeetje, ik heb afgelopen twee dagen opgeschreven wat ik allemaal at, zonder dingen stiekem niet op te schrijven
Ik schaam me diep

Daphnezz schreef:Misschien een tip, er zijn maar heel weinig vegetariers met overgewicht!! Wordt vegetarier... tot de zomer!
. Daphnezz schreef:Misschien een tip, er zijn maar heel weinig vegetariers met overgewicht!! Wordt vegetarier... tot de zomer!
Celede_x schreef:Daphnezz schreef:Misschien een tip, er zijn maar heel weinig vegetariers met overgewicht!! Wordt vegetarier... tot de zomer!
Weet idd niet of dit helemaal opgaat, maar vegetariers eten over het algemeen gezonder..
Ik had al express geen vlees genomen

Maar ondertussen weet ik gewoon dat ik een buikje heb.. Kan hem dus verbergen en het wordt écht automatisme.. maar wil hem er wel graag af.
Dus als cola lukt, moet azijn ook wel lukken (gwn denken dat het gezonder is en minder zuur
)