moonfish13 schreef:Alwiene: Nee toch niet helemaal, kan je het niet even uitleggen soms?

Nou kijk! Je hebt bokt, en bokt bezit een zeker assortiment aan smileys. Maar je hebt ook MSN dat bezit ook een assortiment aan smileys. De beide assortimenten van de verschillende smiley-aanbieders zijn echter verre van identiek te noemen. Ten gevolge van de differentie tussen de beide communicatiesystemen geraakte ik in een piramidaal dubio nopens welke smiley nu te hanteren. Dit piramidaal dubio ontstond doordat ik de door mij ervaren emotie uitsluitend uit wist te drukken in een door MSN gehanteerde smiley, welke door Bokt niet beschikbaar gesteld werd. Naar eer en geweten selecteerde ik vervolgens een van de door Bokt wel geoffreerde emoticons, hierbij trachtend op een correcte wijze uiting te geven aan het door mij ervaren affect. Naar aanleiding van je respons heb ik ongelukkigerwijs moeten constateren dat er een discrepantie is ontstaan tussen mijn werkelijke intentie en jouw interpretatie ten aanzien van de door mij geposte boodschap (emoticon incluis). Hiervoor wil ik mij excuseren en hoewel ik mij er van bewust ben dat bovenstaande explicatie de door mijn toedoen aangerichte confusie geenzins justificeert, verhoop ik echter dat deze explicatie enig begrip kan opwekken voor de door mij gemaakte keuzes.
Nu is het toch wel helemaal duidelijk he Moonfish?