[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Unseen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 17:31

Mooi mooi NanC! Ik ben nog steeds zo hard over een wenkbrauw piercing nadenken... Bloos
Laatst bijgewerkt door Unseen op 26-04-08 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcaratie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 17:31

ik heb mijn navel piercing al meer dan een jaar. en ga nu voor de tong piercing maar ja nog ff door zeuren.

November

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 17:33

hoe heet zo'n staafje in je nek ookal weer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 17:34

Nape.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 17:37

Hallo, eventjes een vraagje; een bekende van mij had echt een supermooie piercing. Net op de plek achter waar je horloge zit, bij de pols.
zijn zeg maar 2 steentjes in de breedte, welke onder haar huid met een speciaal plaatje vast waren gemaakt (zodat de boel niet makkelijk uitgroeit).
Hoe heet zo'n piercing (het is zo'n beetje hetzelfde idee als wat je weleens ziet bij vrouwen bij het decollete). maar dan dus bij de pols. Echt supermooi.. maar weet niet of ik dat durf Bloos

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 17:38

Marcaratie schreef:
ik heb mijn navel piercing al meer dan een jaar. en ga nu voor de tong piercing maar ja nog ff door zeuren.

ik ben ook nog aan t zeuren, mijn moeder heeft dus 10 mei een afspraak bij de tattooboer, waar tevens een piercingshop zit, dit is haar moederdag kadotje en ze is echt heel blij, dus ik hoop dat ze nu beetje bijdraaid. Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 17:39

Mazzel-meid schreef:
Hallo, eventjes een vraagje; een bekende van mij had echt een supermooie piercing. Net op de plek achter waar je horloge zit, bij de pols.
zijn zeg maar 2 steentjes in de breedte, welke onder haar huid met een speciaal plaatje vast waren gemaakt (zodat de boel niet makkelijk uitgroeit).
Hoe heet zo'n piercing (het is zo'n beetje hetzelfde idee als wat je weleens ziet bij vrouwen bij het decollete). maar dan dus bij de pols. Echt supermooi.. maar weet niet of ik dat durf Bloos

een microdermal? en anders gewoon een surface

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 17:39

Mazzel-meid schreef:

Micro demal wss Lachen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 17:40

Jullie zijn snel, thnx!
Maar is de kans groot dat zoiets snel uitgroeit? (ook al is het onderhuids met een plaatje vastgemaakt), want ik dacht weleens gehoord te hebben dat dat heel snel uit gaat groeien.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 17:45

Mazzel-meid schreef:
Jullie zijn snel, thnx!
Maar is de kans groot dat zoiets snel uitgroeit? (ook al is het onderhuids met een plaatje vastgemaakt), want ik dacht weleens gehoord te hebben dat dat heel snel uit gaat groeien.

De kans dat een surface uitgroeid is giga, de kans van een MD is veel minder dacht ik Knipoog

NanC_MakkeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 17:49

Liedje_ schreef:
hij staat je goed!
Lijkt me zo pijnlijk he Huilen van het lachen

het is bij mij meegevalle met de pijn, en dat met mn super lage pijngrens Bloos

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 17:51

MD's groeien niet zo snel uit (hangt ook een beetje van persoon tot persoon af), maar de kans is veel kleiner dan bij een surface.
Aan de pols lijkt me niet zo'n goeie plek, je zit daar vlak op een bot, veel beweging ook.
Collega van me heeft daar een surface gehad (wat niet te vergelijken is, maar toch...) en die heeft daar heel veel ellende mee gehad en uiteindelijk bij de huisarts moeten laten verwijderen omdat het echt ontstoken was en etterde.

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 17:52

Mijn MD doet het nog goed, is wel al twee keer geïrriteerd geweest, maar nu is ie weer braaf Haha!
Maar die zit dan ook wel op een 'veilig' plekje waar weinig beweging is Knipoog

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 17:55

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 18:41

Die tweede lijkt me wel een lastige plaats met broeken en zo, en ook om te verzorgen, maar wel erg mooi.
Die eerste zijn ook wel knap.
Vind zelf de tweede foto leuker, origineler Lachen

Zal alleszins nog effe duren voor ik nog een md laat zetten, ik herinner me de eerste nog te fel Nagelbijten / Gniffelen

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 20:12

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 21:05

Hoi allemaal! Ik zit er vrij ernstig over na te denken een labret te laten zetten. Lachen Nu vroeg ik mij af.. Op de meeste foto's (en ook de tekening aan het begin van dit topic) zie je een labret vlak onder de lip zitten (in het midden), maar wat ik nu juist wil is 'm ter hoogte van een lowbret maar dan in het midden. Dus meer in het kuiltje van lip en je kin, als je begrijp wat ik bedoel. Kan dit eigenlijk wel? Of zit dat stukje tussen je lip en je tandvlees dan in de weg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 22:22

Volgens mij moet dat gewoon kunnen. Weet wel dat WinSel van bokt hem ook heel laag had zitten, maar nu heeft ze geen foto meer in d'r profiel..

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 00:59

Ketaki schreef:
Talisa schreef:

Haha, nou bedankt voor je eerlijke antwoord...
Heb er alleen weinig aan Knipoog

hier heb je heel veel aan is mijn mening.
net als nils.

als je een piercing wilt, neem je de pijn maar voor lief.

het spreekwoord luidt dan ook, wie mooi wil zijn, moet maar pijn lijden

Sorry, maar ik vind dit echt een belachelijk antwoord, dus ik kan het niet laten om te reageren. Natuurlijk is het zo dat als je een piercing echt graag wil dat je het er wel voor over hebt, maar het is toch voor de eigen gemoedsrust en misschien ook de overweging, fijn om te weten wat de ervaringen zijn. Ik heb ook gegoogled en mensen gevraagd naar de pijn van het zetten van mijn piercing. Vooral omdat het mijn eerste is. En als je echt graag wil dan komt die piercing er vanzelf wel.
Maar dit antwoord (en dat van nils) vind ik een beetje kort door de bocht. Antwoord dan niet op haar vraag...

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 01:24

Tja maar pijn is relatief en verschilt per persoon, en als je iets niet wilt laten zetten omdat je bang voor de pijn bent of je het aflaat hangen van hoe pijn iets doet zou ik het zeker niet laten doen.

Overigens is de tongpiercing, in het boekje, de minst pijnlijke piercing maar goed zoals ik al zei dat kan dus per persoon verschillen.

De pijn moet je er voor over hebben, wie mooi wil zijn (of iets graag wilt hebben Knipoog ) moet pijn lijden.

Overigens nog een medeling voor mensen die nog een nieuwe piercing willen..

Bij Dick de Wit's Magic Piercing studio is elke piercing op Koninginnedag maar 45euro (behalve Microdermals)... dus mocht je in Utrecht zijn dan en een nieuwe piercing willen.. moet je maar langskomen.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 01:28

Naja, ik vind het toch niet heel raar om naar ervaringen te vragen, je kan jezelf wel een beetje aan de andere mensen meten, als het over het algemeen als pijnlijk wordt ervaren of niet..
Maakt ook niet uit, ik doe het sowieso wel. Of het nou pijn doet of niet haha.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 01:45

_Florien_ schreef:
Mooi mooi NanC! Ik ben nog steeds zo hard over een wenkbrauw piercing nadenken... Bloos

wat houdt je dan steeds tegen om het niet te doen.

ik heb er ook 1.
alleen me onderste g aatje is gewoon steeds ontstoken/geirriteerd Boos!

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 11:49

Ik wil geen overhaaste beslissing nemen. Aangezien ik nogal veel in een opwelling doe en hier later spijt van krijg.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 12:16

Polivy schreef:
Ketaki schreef:

hier heb je heel veel aan is mijn mening.
net als nils.

als je een piercing wilt, neem je de pijn maar voor lief.

het spreekwoord luidt dan ook, wie mooi wil zijn, moet maar pijn lijden

Sorry, maar ik vind dit echt een belachelijk antwoord, dus ik kan het niet laten om te reageren. Natuurlijk is het zo dat als je een piercing echt graag wil dat je het er wel voor over hebt, maar het is toch voor de eigen gemoedsrust en misschien ook de overweging, fijn om te weten wat de ervaringen zijn. Ik heb ook gegoogled en mensen gevraagd naar de pijn van het zetten van mijn piercing. Vooral omdat het mijn eerste is. En als je echt graag wil dan komt die piercing er vanzelf wel.
Maar dit antwoord (en dat van nils) vind ik een beetje kort door de bocht. Antwoord dan niet op haar vraag...

en ik ben het daar niet mee eens, het is toch echt onder het mom wie mooi wilt zijn moet pijnlijden want anders had ik nóóit een tepel gezet als ik naar andere mensen zou luisteren, maar wie ben ik Knipoog

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:05

Dramaqueen je leest mijn woorden blijkbaar verkeerd. Natuurlijk is het 'wie mooi wil zijn moet pijn lijden', maar dan is er toch niks mis mee hoe de ervaringen van anderen waren? OOK wat betreft pijn... Dan kun je een beetje een beeld vormen van hoe of wat. Dus zowel de procedure, als de sieraden, als de pijn. Dat hoort allemaal in één pakketje. Dus ik vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen: natuurlijk doet het pijn, maar dat moet je er maar voor over hebben.
Natuurlijk is dat zo, maar zoals al door velen aangekaart doet het zetten van sommige piercings meer pijn dan het zetten van anderen. En tevens is het zo: als je je laat afschrikken door de mogelijke pijn, dan wil je 'm niet echt. Het is dus meteen een mooie graadmeter of je die piercing echt zo graag wilde als je dacht. Dus ik snap niet waarom er zo wordt gereageerd op de vraag of het pijn doet. Ik heb die vraag al tig duizend keer in dit en het andere topic voorbij zien komen en nu wordt er opeens zo gereageerd... Beetje flauw.