Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcaratie schreef:ik heb mijn navel piercing al meer dan een jaar. en ga nu voor de tong piercing maar ja nog ff door zeuren.
Mazzel-meid schreef:Hallo, eventjes een vraagje; een bekende van mij had echt een supermooie piercing. Net op de plek achter waar je horloge zit, bij de pols.
zijn zeg maar 2 steentjes in de breedte, welke onder haar huid met een speciaal plaatje vast waren gemaakt (zodat de boel niet makkelijk uitgroeit).
Hoe heet zo'n piercing (het is zo'n beetje hetzelfde idee als wat je weleens ziet bij vrouwen bij het decollete). maar dan dus bij de pols. Echt supermooi.. maar weet niet of ik dat durf
Mazzel-meid schreef:Hallo, eventjes een vraagje; een bekende van mij had echt een supermooie piercing. Net op de plek achter waar je horloge zit, bij de pols.
zijn zeg maar 2 steentjes in de breedte, welke onder haar huid met een speciaal plaatje vast waren gemaakt (zodat de boel niet makkelijk uitgroeit).
Hoe heet zo'n piercing (het is zo'n beetje hetzelfde idee als wat je weleens ziet bij vrouwen bij het decollete). maar dan dus bij de pols. Echt supermooi.. maar weet niet of ik dat durf
Mazzel-meid schreef:Jullie zijn snel, thnx!
Maar is de kans groot dat zoiets snel uitgroeit? (ook al is het onderhuids met een plaatje vastgemaakt), want ik dacht weleens gehoord te hebben dat dat heel snel uit gaat groeien.
Liedje_ schreef:hij staat je goed!
Lijkt me zo pijnlijk he
Mazzel-meid schreef:deze vind ik echt supermooi;
http://www.bodycreation.nl/images/micro ... C00390.JPG
http://www.bodycreation.nl/images/micro ... C03981.JPG
op die plekken zit weinig beweeglijkheid toch
Ketaki schreef:Talisa schreef:
Haha, nou bedankt voor je eerlijke antwoord...
Heb er alleen weinig aan
hier heb je heel veel aan is mijn mening.
net als nils.
als je een piercing wilt, neem je de pijn maar voor lief.
het spreekwoord luidt dan ook, wie mooi wil zijn, moet maar pijn lijden
_Florien_ schreef:Mooi mooi NanC! Ik ben nog steeds zo hard over een wenkbrauw piercing nadenken...
Polivy schreef:Ketaki schreef:
hier heb je heel veel aan is mijn mening.
net als nils.
als je een piercing wilt, neem je de pijn maar voor lief.
het spreekwoord luidt dan ook, wie mooi wil zijn, moet maar pijn lijden
Sorry, maar ik vind dit echt een belachelijk antwoord, dus ik kan het niet laten om te reageren. Natuurlijk is het zo dat als je een piercing echt graag wil dat je het er wel voor over hebt, maar het is toch voor de eigen gemoedsrust en misschien ook de overweging, fijn om te weten wat de ervaringen zijn. Ik heb ook gegoogled en mensen gevraagd naar de pijn van het zetten van mijn piercing. Vooral omdat het mijn eerste is. En als je echt graag wil dan komt die piercing er vanzelf wel.
Maar dit antwoord (en dat van nils) vind ik een beetje kort door de bocht. Antwoord dan niet op haar vraag...