Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nils schreef:nou SKITTER heeft dus ook een conch....
Anthea schreef:Als ik Skitter hoor krijg ik altijd zin in Skittles..
Méhn, ik wil er echt een piercing bij maar ik weet gewoon niet wat.
Tongweb; Voel ik me weer zo'n na-aper.
blauw00gje schreef:Ik heb net even opgezocht wat de conch is (hoe nieuwsgierig ben ik) en dat lijkt me echt pijnljik
Tragus lijkt me trouwens ook pijnlijk maar dat vind ik wel vet!
Saskiaatje schreef:Kan iemand mij hier vertellen of m'n horse shoe zo goed zit?
Ik heb net voor 't eerst zelf m'n piercing gewisseld en ging goed.
Vicky_88 schreef:ik gebruik geen stretcher. ik doe er steeds 0,5 of 1 groter in. als je een paar keer eraan trekt (ja niet te hard dan he![]()
) dan krijg je die er kei hendig in.
Chrissie_ schreef:Paljassofie schreef:is een tragus heel pijnlijk om te zetten en zijn er snel problemen bij? is toch wel een behoorlijk dik stuk kraakbeen (toch?)maar het is zooo mooi
zeker met een klein pinnetje oid
Vond helemaal niet pijnlijk, en heb er ook helemaal geen problemen mee gehad
Redrumfox schreef:Vicky_88 schreef:ik ben benieuwd of links net zo ''gevoelloos'' is als rechts.
als het ff kon zou ik er zo 20 laten zetten
mja zoveel tepels heb ik niet
Heb je een vriend? Zo ja.. die heeft er ook nog 2..
blauw00gje schreef:PolitieTed schreef:M'n staafje is lang zat. Als hij langer wordt, slaat hij tegen m'n tanden. Die piercer zei toen dat het niet met de lengte van het staafje te maken heeft, maar dat je toch 's nachts denkt dat je een snoepje op je tong hebt en dat hij daar dus op gaat zuigen. Met als gevolg dat je de onderkant in je tong trekt.
Dan weet ik het niet.. Ik heb hem pas sinds zaterdag en heb geen idee wat je dan zou kunnen doen.. Heeft die piercer niks gezegd wat je wel kon/kan doen?
PolitieTed schreef:blauw00gje schreef:
Dan weet ik het niet.. Ik heb hem pas sinds zaterdag en heb geen idee wat je dan zou kunnen doen.. Heeft die piercer niks gezegd wat je wel kon/kan doen?
Nee die zei dat het geen kwaad kon, maar ik betwijfel dat. Af en toe zit hij écht vast...
Maar verder niemand hier ervaring mee dus?
blauw00gje schreef:Heb je een foto? Weet eigenlijk weer niet wat het is
nils schreef:blauw00gje schreef:Heb je een foto? Weet eigenlijk weer niet wat het is
ik denk niet dat ze die zomaar op het internet zet
SassieSjaak schreef:ik heb even gegoogledModeratoropmerking:* link verwijderd, iedereen kan googlen indien ze het willen weten..*
Dit is een christina piercing....
nils schreef:dus toch niet zo blond...