Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ketaki schreef:zo, ik ben boos.
het is dus sinds kort uit met me vriend.
hij wou dus niet hebben dat ik een tongpiercing zou nemen.
ik neem wraak.
als ik genoeg geld heb, ga ik een tongpiercing laten plaatsen.
en als we misschien weer samen zijn, heeft hij pech gehad.
die gaat er niet meer uit. of ik laat die opnieuw plaatsen als die niet goed zit.
dan ziet hij me maar met tongpiercing.
x_manon_x schreef:Dankje!
Hij zit alleen wel wat naar voren, maargoed niks aan te doen.. Mn tong is gewoon niet lang of klein (hoe je het wil zeggen). Ik heb eind augustus mijn tongriem laten knippen voor deze piercing (zonder verdoving) met de hoop dat ik mijn tong wat beter kon uitsteken enzo, maargoed niet gelukt dus. Maar ik vind hem toch nog wel goed zitten ondanks dattie wat ver naar voor zit
Anthea schreef:Achja.. Ik heb nu ook een vriendje enzo, die vind die snakebite ook helemaal niks, en al helemaal niet omdat ik al een labret heb.
Maar het is mijn lichaam, en ik doe ermee wat ik wil, en daar heeft hij absoluut niets over te zeggen.. Hij zal me maar moeten accepteren zoals ik ben en hoe ik eruit zie, anders kan hij vertrekken.
Skitter schreef:De mijne zit er naast. Officieel 'scheef' dus. Maar dat zie je niet van de bovenkant omdat ik een goede piercer heb
@ Anthea;
Met 'snakebites' bedoel je 2 lip piercings? Of 2 tongpiercings? Op BME vind je namelijk dat allebei 'wel eens' zo genoemd zijn. maar ik neem aan dat je 2 lippiercings bedoelt toch?