Ongelooflijk maar waar, net 1 week na haar operatie komt Kalinka morgen naar huis
. Ze is zo snel verbeterd de laatste 2 dagen dat de dokters geen rede zien om haar nog langer daar te houden, en blij dat ze is dat kunnen jullie je wel voorstellen. Ik denk dat ik even langst de wei van de paardjes rij op weg naar huis zodat ze hun teminste even kan knuffelen over de draad, want ze heeft ze zo gemist, net als haar hondje Jade, die zal ook héél happy zijn als haar baasje terug thuis komt. Natuurlijk zijn we er nog niet, en komt de thuishulp haar elke dag verzorgen, maar ze kan net zogoed verder thuis verzorgt worden, en ze heeft het geluk dat haar goede vriendin Evita een thuisverpleegster is en haar hier komt verzorgen. De volgende keer dat jullie weer een berichtje zien van Quinzy weten jullie dat het weer van haarzelf is, en kan ze jullie zelf verder op de hoogte houden. Er zijn geen woorden om uit te drukken hoe blij en gelukkig ik ben nu alles voorbij is en ze helemaal clean is. Ik hoop dat ik het goed heb gedaan en jullie goed geinformeerd heb net zoals mijn meid me gevraagd had. Ik kom zeker af en toen nog terug op het forum maar dan onder mijn eigen naam en tot dan dikke knuffel en kusjes van Gisèle DOEIIIII XXX