Skitter schreef:Ik vind het ook geen moord. Ook niet met 20 weken. Het kindje is dan niet meer zelfstandig dan eerst, hij is alleen iets meer ontwikkeld.
Het is wel moord want er klopt een harje in de baby en dat is een teken van leven
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skitter schreef:Ik vind het ook geen moord. Ook niet met 20 weken. Het kindje is dan niet meer zelfstandig dan eerst, hij is alleen iets meer ontwikkeld.
Charaz schreef:Dat denk ik wel, ik denk dat iemand die niet bezig is met kinderen krijgen en haar eigen zoontje heeft verloren er zeker wel anders over denkt.
En dat lijkt me ook heel begrijpelijk!
MamboBeach schreef:Skitter schreef:Ik vind het ook geen moord. Ook niet met 20 weken. Het kindje is dan niet meer zelfstandig dan eerst, hij is alleen iets meer ontwikkeld.
Jaja, dat is best duidelijk!
merrietje schreef:Ik vind dat het iemands eigen keus is, maar ik denk niet dat ik het zelf zou kunnen. HEt is toch wel een levend 'iets'. Maar ik kan me ook voorstellen dat als je verkracht wordt het kindje niet wilt, dus het is gewoon voledig eigen keus.
Lavien schreef:Alleen als je verkracht bent en/of niet goed voor je kindje kunt zorgen vind ik dat je abortus mag plegen.
Djoena schreef:jij gebruikt een abortus niet als voorbehoeds middel, dus ik vind dat je helemaal gelijk hebt! je doet er zelf al alles aan om NIET zwanger te worden, dus om dan een abortus te laten plegen vind ik jouw goed recht
Mloesje schreef:20 keer lijkt me echt onwijs veel, ook niet echt gezond trouwens..
Een klasgenootje zei trouwens laatst dat als je te vaak een abortus zou hebben dat je dan onvruchtbaar kan worden, weet iemand daar iets meer van?
erleyne schreef:Ja, sowieso als je 20x zwanger raakt ben je wel erg vruchtbaar
Kana schreef:Ja je kunt er wel onvruchtbaar van raken.
En meisje van 13 wat ik ken was zwanger en heeft op aanraden na het kind gehouden omdat als zij abortus zou doen dan zou de kans op ooit een kind echt nihil zijn omdat alles daarbinnen kapot gaat..
Kana schreef:Ja je kunt er wel onvruchtbaar van raken.
En meisje van 13 wat ik ken was zwanger en heeft op aanraden na het kind gehouden omdat als zij abortus zou doen dan zou de kans op ooit een kind echt nihil zijn omdat alles daarbinnen kapot gaat..