De Supersmoker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: De Supersmoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 22:10

Jotee schreef:
Ik hou het lekker bij m'n chocoladesigaretten! Haha! Vingers aflikken

Lekker goedkoop en ZEER lekker! Tong uitsteken Clown

Die zijn toch verboden?

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 22:11

VERBODEN???????

Wááááááááát zeg je me nou? Die dingen zijn té lekker!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 22:12

Wilde ik net zeggen: chocoladesigaretten zijn tegenwoordig verboden Haha!

Kaugom kauwen vind ik zelf vreselijk goor en bovendien wil ik helemaal niet stoppen met roken dus zou ik niet weten waarom ik nicotine kaugom zou moeten gebruiken. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 22:13

Jotee schreef:
VERBODEN???????

Wááááááááát zeg je me nou? Die dingen zijn té lekker!

Ja joh, algeheel rookwarenverbod.
Die dingen krijg je kanker van Clown

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 22:14

Huuuh heeee húúúúúúúh?????????????

Heb ik weer wat gemist?!

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 22:15

chocolade sigaretten liggen hier gewoon in de winkel hoor Knipoog
dus, wie ze hebben wil, bestel maar bij mij Haha!

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 22:15

Ik heb ze vanochtend nog bij de Hema gekocht! Raar..

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 22:37

zat net te kijken op die vergelijkingssite, de partysmoker kwam er voor mij toch als beste uit, iemand ervaring met de partysmoker versus supersmoker?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 22:39

Jotee schreef:

O haha, ik weet het ook niet hoor, maar iemand zei dat in het antirook petitie topic,
heb het nog proberen terug te zoeken maar de zoekmachine is gebrekkig.
Dus dat was ook weer een leugen. Clown kon me er al totaal niets bij voorstellen die
dingen zijn heerlijk. net koetjesreep.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 09:52

OmG! En ik maar denken dat die reclame een of andere stunt was van de STIVORO, maar dat ding bestaat écht?? ROFL

Die reclame doet zooo Telsell-achtig aan dat ik het behoorlijk nep vind overkomen Nagelbijten / Gniffelen

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 09:55

Chiqa schreef:
Jotee schreef:

O haha, ik weet het ook niet hoor, maar iemand zei dat in het antirook petitie topic,
heb het nog proberen terug te zoeken maar de zoekmachine is gebrekkig.
Dus dat was ook weer een leugen. Clown kon me er al totaal niets bij voorstellen die
dingen zijn heerlijk. net koetjesreep.

Ze zijn zóóóóóóó lekker!

Ik snap ook niet waarom die dingen dan verboden zijn... Het is toch gewoon chocola? Ik mag alvast een hele voorraad kopen, anders kom ik tot sinterklaas niet door! Clown

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 09:56

Omdat ze teveel op echte sigaretten lijken en evt. aan kunnen zetten tot roken Clown

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 10:03

Tsjooooong.... Nou zo lang dat ik ze nog kan halen koop ik ze nog mooi! Vingers aflikken

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 16:56

Sammie schreef:
OmG! En ik maar denken dat die reclame een of andere stunt was van de STIVORO, maar dat ding bestaat écht?? ROFL

Die reclame doet zooo Telsell-achtig aan dat ik het behoorlijk nep vind overkomen Nagelbijten / Gniffelen

Als je het forum eens doorleest waarvan ik de url op de vorige pagina heb neergezet zie je dat er (gelukkig) al heel wat meer merken zijn en inmiddels al behoorlijk wat tevreden gebruikers.

Gelukkig heb ik eerst dit topic en later dat forum gevonden voordat ik de reclame zag Haha!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 09:50

Oscar schreef:
Ah nee he *LOL*
Ik hoop maar dat ik m'n ding wel gewoon krijg, heb al netjes geld overgemaakt enzo.

Even een update *LOL*
Gisteren kreeg ik een mailtje waar in stond dat 'het ding' binnen een paar dagen opgestuurd zou worden. Met een beetje geluk kan ik komend weekend al gaan testen *LOL*

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 11:16

Ik heb hem nog niet besteld voor mijn manneke, maar ga een dezer dagen dit toch wel doen.
Ben er alleen nog niet uit welke.
Wie heeft ervaring met de partysmoker?

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 11:46

Hier ook even een update Haha! Heb vorige week mijn schoonmoeder helemaal wild gemaakt om electronisch te gaan roken (zij rookt minimaal een pakje per dag) en vandaag heeft ze voor alle rokers in de familie bij Humanbody een e-sigaret heeft besteld Haha! Dus mijn schoonmoeder, schoonzusje, mijn vriend en ik zijn straks ook e-sigaret rokers Haha!

Mijn schoonvader was vorige week precies een jaar geleden gestopt met roken en nu wil mijn schoonmoeder er ook graag vanaf. Ik ben zelf al flink aan het minderen, zit nu op maximaal 5 sigaretten per dag maar de rest rookt nog steeds een pakje, ben heel benieuwd hoe dit gaat werken....

Jullie horen van mij Knipoog

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 19:55

kaatje77 schreef:
Wie heeft ervaring met de partysmoker?

Nog niet, ik heb hem in bestelling.
Ik ben zo eigenwijs geweest om de donkerrode te bestellen en die is dus even niet in voorraad Haha!

Op het forum waarvan ik hier de url heb doorgegeven hebben meerdere mensen ervaring met de Partysmoker en die ervaringen zijn zonder meer goed. Wat bij mij de doorslag heeft gegeven is dat ze allemaal laaiend enthousiast zijn over de service en dat heeft voor mij de doorslag gegeven.
De Janty schijnt trouwens vergelijkbaar te zijn.

Volgende week hoop ik mijn ervaringen over de Partysmoker hier neer te kunnen zetten.

Edit: Heb net besloten om toch maar voor een witte te gaan, die wordt dan morgen opgestuurd. Clown

En ik kan nu uit eigen ervaring zeggen dat de service super is, binnen 1 seconde antwoord!

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 20:13

Dat klinkt goed ThePast03, dus voor het weekend kun je gaan e-roken als alles goed gaat Ja

Ondanks alle negatieve berichten over de Super Smoker moet ik zeggen dat de mijne het nog steeds goed doet.... en ik vind de gewone shaggies steeds minder goed smaken.

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 20:31

Dit klinkt zeer hoopgevend EmDee!
Ik ben bijna overstag Haha!
Wacht nog even op de ervaring van ThePast03,want ik denk dat ik ook voor de Partysmoker ga.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 20:33

Ik hoop de Partysmoker vrijdag binnen te hebben en anders wordt het maandag.
Had even een pb gestuurd via dat andere forum en kreeg gelijk het aanbod om de kleur rood te verwisselen voor wit zodat ik de Partysmoker een stuk sneller in huis had.

En binnen een minuut een email dat de Partysmoker morgenochtend om 7 uur wordt verzonden.
Er is dus geen woord teveel gezegd over die goede service en wat het nog beter maakt voor mij is dat er ook gewoon een telefoonnummer staat wat je kunt bellen als je vragen hebt.
Ze hebben het gigantisch druk op het moment (mede door de goede ervaringen op dat andere forum) dus hopenlijk kunnen ze die goede service vasthouden.

Met de Supersmoker moet je blijkbaar gewoon geluk hebben. Op dat andere forum zit er niet 1 die goede ervaringen heeft ermee (ze zijn hard op zoek naar mensen met goede ervaringen, dus sla je slag Haha!), wat ik begrijp is 3 dagen zonder problemen het max. tot nu toe daar.
Heb jij de nieuwste SS of nog zo'n ouder model?
Verder begrijp ik dat mensen vwb service behoorlijk afhankelijk zijn van de winkel waar ze dat ding gekocht hebben want het bedrijf zelf geen of geen of heel laat reactie. Waarschijnlijk kunnen ze de drukte, mede dankzij hun tv spot, zelf niet meer aan?

Ach inmiddels ook een bericht gelezen over een Partysmoker die het gewoon niet goed doet, kan gewoon altijd gebeuren. Maar wat dan belangrijk wordt is natuurlijk juist de service.

Leuk om te horen dat ook bij jou de shaggies steeds minder gaan smaken, ik lees dat nu zoveel. Ik kan het me nauwelijks voorstellen nog, maar misschien overkomt mij dat ook nog wel.

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 20:41

Ik heb het oude SS model nog, en gekocht in een klein Primerawinkeltje waarvan ik de mensen al jaren ken, dus ik denk niet dat ik problemen zou krijgen als ik terug zou gaan met een niet werkende SS, het is een beetje het oude dorpswinkeltje idee daar. Maar tot nu toe doet de SS het nog steeds prima.

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 21:46

EmDee schreef:
Ik heb het oude SS model nog, en gekocht in een klein Primerawinkeltje waarvan ik de mensen al jaren ken, dus ik denk niet dat ik problemen zou krijgen als ik terug zou gaan met een niet werkende SS, het is een beetje het oude dorpswinkeltje idee daar. Maar tot nu toe doet de SS het nog steeds prima.

ROFL ROFL waar je tot voor kort heel veel geld bracht bedoel je. Haha! Haha!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 21:49

*vraagt zich af of die winkel nu nog kan bestaan Clown *

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 22:03

Dat kleine winkeltje heeft heul veul boel klandizie voor bijvoorbeeld de roddelbladen en andere zaken Lips are sealed Dus die bestaan vast nog wel even... zeker omdat ik daar voorheen nooit mijn sigaretten en shag kocht, dus mijn centjes missen ze niet Ik kwam daar alleen maar veel omdat munne moeder daar haar roddelbladen elke week wil halen en ik elke week de boodschappen met moeders doe Haha!