Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
B_rOwny schreef:Dat weet ik wel , maarja. ik vind het gewoon alle machtig moeilijk.
MelOdYs_Star schreef:B_rOwny schreef:Dat weet ik wel , maarja. ik vind het gewoon alle machtig moeilijk.
Het is ook hartstikke moeilijk. Meeste mensen hebben het zooo makkelijk over stoppen en zo. Maar ik doe het al 13 jaar of langer zelfs, en ik wil wel stoppen, en mij lukt het ook niet. Ik heb de zwaarste therapie methode gehad en doe het nog steeds. Dit niet omdat ik niet wil maar omdat het nog moeilijker is dan je denkt en weet. En mensen zeggen heel simpel je moet stoppen en dat gaat niet 1,2,3, nee duhh. Het is kwaaimoeilijk. Sterkte meis.
LuckySil schreef:En dan is de keuze aan jou, wil je je zo voelen zoals na he snijden, of zoals nadat je het niet hebt gedaan.
MelOdYs_Star schreef:Een leraar heeft inderdaad geen zwijgplicht en moet dit eigenlijk ook melden aan de decaan, coördinator of directeur. Ik heb ook op de middelbare school toen in die tijd veel gesprekken gehad met mijn mentor en het jaar daarna ook, toen hij mijn mentor niet meer was.
B_rOwny ; wat fijn dat je al een lange tijd een heel goede vriendin hebt die trots op je is en er voor je is! Geweldig is dat!! Jij ook heel veel succes. Maatschappelijk werkers mogen je niet helpen met dit soort dingen, daar zijn psychiaters en psychologen voor.