Lieve help, wat een berichten er weer bij. Recept van annemiek geprint, klinkt lekker. Alleen drukte ik op de verkeerde knop
en begon de printer het hele topic al uit te braken.
@wennie: ben wel beniewd naar jouw pijnmedicatie. En helpt het?
Ik neem voor tussendoor de bitterkoekjes van de Aldi, goedkoper en glutenvrijer dan van AH. Ook van Aldi en lekker: rijstwafels met yoghurt of chocolade. Verder neem ik tussendoor vaak maischips (Doritos); ik kan tot nu toe alleen tegen naturel. Van AH vind ik de maischips lekkerder, maar die zijn wel vetter. Zelfgebakken cake (van rijstmeel en kleefrijstmeel) of BKB's vind ik ook lekker voor tussendoor. Verder veel fruit en groente natuurlijk.
Horse_ schreef:Ff een vraagje. Mankeren jullie ook veel naast de coeliakie? Ik heb veel klachten die ook bekend zijn bij coeliakie of voorkomen bij coeliaken.
Ik heb wel meer defecten
(objectief gezien tenminste, ik ervaar ze niet als zodanig) maar om die nou allemaal aan coeliakie toe te schrijven.... Voor mij maakt het wel enorm verschil om gv te eten. Een dieetfoutje merk ik bijvoorbeeld heel sterk aan gewrichtsontstekingen. Maar aan nog veel meer dingen. Geen fouten maken dus