drugsgebruik.. ja/nee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PintoNatal

Re: drugsgebruik.. ja/nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 17:45

Ja inderdaad, maar ze was ondertussen iig al aardig gekalmeerd, want ze werd ineens ook hysterisch... en begon ook te slaan enzo.
En toen ze uiteindelijk in bed lag ben ik nog bij haar geweest begon ze echt onzin te vertellen, en haar ogen wijd open..

prii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 17:48

Ik heb het nog nooit gebruikt en ben het ook niet van plan Lachen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 19:26

PinoNatal, dat kan heel goed ghb zijn.. In vakantie zijn er 2 vrienden van mij slachtoffers geweest van GHB (spanje en frankrijk) en die hadden zelfde verschijnselen.

Annemarie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:42

Nee.
Totaal geen interesse in Clown

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:09

PintoNatal schreef:
Ja inderdaad, maar ze was ondertussen iig al aardig gekalmeerd, want ze werd ineens ook hysterisch... en begon ook te slaan enzo.
En toen ze uiteindelijk in bed lag ben ik nog bij haar geweest begon ze echt onzin te vertellen, en haar ogen wijd open..

het kan...en dat is echt zo..
ook een combinatie zijn van simpel te weinig slaap en te veel alcohol Knipoog

mensen kunnen soms echt heel raar reageren op drank.
als ambulancepersoneel het vermoeden heeft van fbh dan brengen ze haar meteen naar het ziekenhuis..
weten ze dat dit te veeldrank is dan dus naar huis.
ghb in het bloed aantonen is soms onmogelijk omdat ghb namelijk een lichaamseigen stof is Knipoog

ik blijf van mening dat als je onder de 18 bent je niet moet drinken, niet aan welke drugs dan ook moet komen.
daar ben je te jong voor Knipoog

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:15

Oke..
Ja maargoed, hoe dan ook het was iig echt niet prettig om er bij te wezen.
Ben blij dat ik toch ambulance heb gebeld want ze lag daar echt helemaal vd wereld te zijn Lachen
bedankt voor jullie reacties

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:18

je schrikt je rot he??

altijd als je met elkaar uitgaat elkaar in de gaten houden.
nooooooit je drinken laten staan, vergeet je het dan gewoon weggooien want je weet maar nooit Knipoog

ghb gooien ze niet zo snel in je drinken want het is best duur spul een klein flesje( flugelflesje) kost al gauw 15 euro dus dat is zonde van iemand zijn geld.

op elkaar letten, als je drinkt niet doorzuipen,fris drinken tussendoor en eten helpt ook wel.

ben zelf es een keer totaal : "out" gegaan in een dischotheek, ik was echt zoooooo overtuigd dat het ghb was he?
maar was dus niet zo, ik heb een hyperventilatie aanval gehad en daardoor dus nokkie gegaan...
tja..dat kan dus ook Knipoog

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:29

Nou voor die persoon die het gedaan zou hebben is het niet veel want ik weet wie het is en wat ie wil, moest er wél iets in haar drinken gedaan zijn.
Maargoed, het is gebeurd kunnen we nu niks meer aandoen..

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:41

ik heb een keer paddo's gegeten...was opzich best grappig maar niet zo leuk om het nog een keer te doen.ik word misselijk van de geur van een joint,heb het dus nog nooit geprobeert.en de meer hard drugs blijf ik helemaal vanaf,het heeft me een relatie gekost(vriend gebruikte) en wil er dus nooit meer iets mee te maken hebben.hoewel ik best wel nieuwschierig ben naar het effect van een pilletje of snuifje(ik kan mezelf absoluut in de hand houden,ben niet verslavingsgevoelig) maar toch,als ik zo om me heen kijk gaan mn haren al overeind staan.niet alleen drank maar zeker ook drugs maakt meer kapot dan je lief is.

Angelique18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:04

Ik heb niet het hele topic door gelezen maar ga wel even reageren!

Ik blow al ruim 10 jaar inmiddels.

Heb vorige week gewoon om te weten hoe het voelt truffels gegeten.
2 keer om precies te zijn.
Beide keren heb ik helaas niets gevoelt *wel gedaan zoals hoort, dus nuchter, zo gegeten, thee van gezet... chocolade gegeten etc etc etc* Niets hielp ik voelde er gewoon echt NIETS van!*
M'n vrienden waar ik het mee deed waren allemaal goed van het padje af!

De eerste keer heb ik 5 tot 7 gram gegeten en de tweede keer 10 tot 12 gram.

Ik heb geen interesse in echte paddo's.. dit ivm medicijnen *dit zou niet goed uitpakken!*

Ik rook wel een jointje.... Lachen!