Aan de ene kant was dat ding verschrikkelijk balen, aan de andere kant was het wel grappig om weer even met een beugel gelopen te mogen hebben.
Met dank aan mijn nieuwe tandarts die het opgemerkt heeft. Anders liep ik nu al voor paal.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
regina schreef:zo meld me ook maar weer eens...
ik heb nu ong 3 maanden mijn slotjesbeugel, en mag donderdag weer naar de ortho... ik ben eigenlijk wel benieuwd hoelang het allemaal gaat duren, heb het idee dat alles eigenlijk al wel goed staat, maar dat zo nog wel niet hahah... ik loop nu ondertussen met al die verschillende beugeltjes en dingetjes alweer bijna een jaar bij de ortho, en vind het onderhand wel genoeg (maar zal nog wel een heel poosje duren voordat de slotjes er uit mag, want die heb ik nog niet zo lang...)
ach... we zien wel waar het schip strand...
hoe doen jullie het trouwens met de controle van de tandarts, die kan nu toch je tanden niet echt goed bekijken??? ik moet eigenlijk onderhand wel weer een keer voor controle, en heb het idee dat ik best wat gaatjes heb. kunnen die wel gevuld worden als je een beugel hebt??? lijkt me toch niet echt... de kiezen waar ik denk dat gaatjes in zitten zitten ook ringetjes omheen dus daar kan het sowieso niet denk ik of wel???