bloempje1 schreef:Jeetje dat is lang 2 jaar borstvoeding.
Zag laatst op tv iemand die zn kind nog borstvoeding gaf.En dat kind was 7 jaar..

Hahaha, die drinkt echt niet meer ieder uur dan hoor
Dan is het echt een troostborst (als ze gevallen zijn of iets) en vaak of voor het slapen gaan of/en bij het wakker worden. Ik ken ook iemand die haar zoontej van 6 nog bv gaf. die is nu laatst gestopt. Hij vond zich nu een grote jongen haha
Who raad aan om het eerste jaar bij je op de kamer te laten slapen en 2 jaar te voeden.
De eerste heeft tot ze 14 maanden was bij ons geslapen. De jongste tot ze 6,5 maand was.
De jongste werd steeds wakker en kwam op een gegeven moment ieder uur. Omdat ik zelf even bij moest slapen hebbenw e geprobeert op eigen kamertje en ze sliep gelijk stuk beter binnen paar nachten kwam ze nog maar 1 a 2 x. sinds dien slaapt ze dus op eigen kamertje.
De oudste heeft tot een maand of 14 dan ook nachtvoedingen gehad (die rook mijn melk ze ik altijd haha) en de jongste krijgt ook nog steeds ongeveer 2 nachtvoedingen (1 als wij zelf naar bed gaan, word ze wakker van ons. En 1 rond een uur of 4 a 5) Ik weet nu dat er toch een eind aan komt, en kan dan ook erg genieten van ons onderonsje midden in de nacht.
Ddees schreef:Ik ben na de bevalling van de eerste depressief geweest en we zijn toen onze dochter 9 maanden was een weekje zonder haar op vakantie geweest. Ik had het toen gewoon echt nodig, nu zou ik het nooit meer doen. Ik heb haar die week zeker gemist, maar was ook blij met even een weekje voor ons zelf.
Nu gaan we samen met de kids en ik vind dat heerlijk, als de kinderen genieten, geniet ik ook.
Ik ben na beide derpessief geweest had bij beide een pnd. Toch moest/moet ik er niet aan denken om zonder de kids weg te gaan. Ik ga nu 3x in de week naar het paard en dat is mijn eigentijd en komt niemand aan 
edit; typfoutje
Laatst bijgewerkt door DJCJ op 21-04-07 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt