Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
texeenmaikey schreef:Ik heb helemaal geen last van striemen.
Ik ben met 38,5 weken bevallen. Ik moet er wel bij zeggen dat mensen me tot de dag voor me bevalling raar zaten aan te kijken als ik zei dat ik bijna was uitgerekend.
MISTRAL94 schreef:Maar Meys dan heb jij ook een ellendige kraamtijd gehad!
Meys schreef:Ik kan me niet druk maken om die strepen, vind het ook een beetje overdreven hoe sommige reageren maar goed dat is mijn mening.
Je krijgt er zo iets moois voor terug dan ga je je toch niet druk maken om die stomme streepjes??? Ik zit zelf helemaal onder maar dat is niet eens van de zwangerschap maar door medicijngebruik (en veel en snel aankomen in korte tijd) ik maak me er niet druk om, nee het is niet mooi maar ach ben toch geen bikinie mens ha ha.
Meys schreef:Ik kan me niet druk maken om die strepen, vind het ook een beetje overdreven hoe sommige reageren maar goed dat is mijn mening.
Je krijgt er zo iets moois voor terug dan ga je je toch niet druk maken om die stomme streepjes??? Ik zit zelf helemaal onder maar dat is niet eens van de zwangerschap maar door medicijngebruik (en veel en snel aankomen in korte tijd) ik maak me er niet druk om, nee het is niet mooi maar ach ben toch geen bikinie mens ha ha.
Bloempje ja het is verscrikkelijk om je kindje achter te laten in het ziekenhuis maar voor Mike is het alleen maar goed en je zult zien dat ie waarschijnlijk heel snel en goed aankomt.
Woon je ver van het ziekenhuis vandaan? Wij kregen de mogenlijkheid om in het RMD te logeren maar hebben het niet gedaan aangezien we ongeveer 6 km van het ziekenhuis vandaan wonen.
Ligt Mike ook in de couv of al in een bedje?
Weet niet of je er iets aan hebt maar ik ben veel te vinden op http://www.prematurenforum.nl daar zitten ook veel moeders met dysmatuur kindjes zoals Mike (mijn zoontje was ook dysmatuur en als je ziet wat voor bink het nu is!!!! Gaat helemaal goed komen hoor met die Mike van jou!)
Marloes_R schreef:Knap van je hoor Bloempje, net bevallen en toch ga je elke 3 uur je zoontje verzorgen!
Het is wel duidelijk dat je gek op je kleine ventje bent!
Ik zou het ook doen hoor, maar ik lag in het ziekenhuis naast een vrouw, nou vreselijk! Savonds vroeg de verpleegkundige wat we wilden: snachts voeden of slapen. Ik koos altijd voor het voeden, ik wilde dat mijn BV goed op gang kwam. Mevrouw koos dus fijn voor het slapen! Sorry, maar ik werd daar zo kwaad om altijd. Thuis heb je die keus ook niet.
Maar ja, niet bij iedereen zijn de moedergevoelens dus gelijk...
Marloes_R schreef:Knap van je hoor Bloempje, net bevallen en toch ga je elke 3 uur je zoontje verzorgen!
Het is wel duidelijk dat je gek op je kleine ventje bent!
Ik zou het ook doen hoor, maar ik lag in het ziekenhuis naast een vrouw, nou vreselijk! Savonds vroeg de verpleegkundige wat we wilden: snachts voeden of slapen. Ik koos altijd voor het voeden, ik wilde dat mijn BV goed op gang kwam. Mevrouw koos dus fijn voor het slapen! Sorry, maar ik werd daar zo kwaad om altijd. Thuis heb je die keus ook niet.
Maar ja, niet bij iedereen zijn de moedergevoelens dus gelijk...