Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VValar schreef:Het brand alleen wanneer je Protopic op een open plek smeert op je huid, en daarna onder een warme douche/zon staat, of eraan gaat zitten. Bij mij heeft het iig erg goed geholpen.
VValar schreef:Ik denk dat, wanneer je hele huid open ligt, je niet gelijk je gehele huid moet insmeren. Probeer anders eerst een paar dagen alleen je hand, arm, of andere plek waar je de meeste last hebt. Dan kun je kijken hoe je huid er daar op reageert. Waneer je huid er positief op reageert, kun je dit altijd nod uitbreiden naar de rest van je lichaam. In principe zou je er niet zo veel last meer van moeten hebben als je het eenmaal hebt ingesmeerd met protopic. Dan kun je het vanzelf meer met rust laten, waardoor je huid ook weer sneller geneest. Voor mij was het juist een extra stimulans om er niet aan te komen.
Kimmm schreef:het is echt vreselijk en het ziet er écht niet uit. flink balen. het is zo droog dat ik bijna hele vellen ervan af kan trekken - hele hopen schilfers. bah![]()
en ik maar blijven smeren... maar het lijkt bijna erger te worden van al dat smeren met de vette crème! hoe dat dan weer kan
Laar schreef:Op die chocolade heb ik toch 'lichtelijk' gereageerd, maar gelukkig merkte je het alleen 's ochtends, dat mijn ergste plekken weer wat roder waren.
Ik merk nu dat mijn handen een beetje schraal beginnen te worden, rond de knokkels. Terwijl ik eigenlijk nog nooit echt droge haden o.i.d heb gehad
YoenLo schreef:Voor mij is dat Protopic echt een wonderzalf !!
Heb echt alle hormoonzalven, alternatieve geneeswijzes e.d. geprobeerd maar echt niets hielp.
Het brand inderdaad wel wat, maar dat heb ik er zeker voor over !
Laar schreef:Op die chocolade heb ik toch 'lichtelijk' gereageerd, maar gelukkig merkte je het alleen 's ochtends, dat mijn ergste plekken weer wat roder waren.
Ik merk nu dat mijn handen een beetje schraal beginnen te worden, rond de knokkels. Terwijl ik eigenlijk nog nooit echt droge haden o.i.d heb gehad