Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seventje schreef:Nou is dus mijn vraag. Of hier iemand is. Waarvan de partner ook zegt het spiraaltje te voelen.
Rhiannon schreef:@_Michelle__: Prikpil --> niet aan beginnen. 't Is rotzooi wat in je lijf wordt gespoten en daar vervolgens (meer dan) 3 maanden in blijft zitten. Mocht er iets misgaan (trombose, of gewoon misselijk worden van dat spul) kun je het er niet 1-2-3 uithalen (zoals bij implanon, spiraaltje of stoppen met de pil). Bovendien als je aan kinderen wilt beginnen kan het, na het stoppen met de injecties, zelfs wel tot een jaar duren voordat je weer vruchtbaar bent.... Niet doen dus!
(bovenstaande informatie gaf mijn huisarts mij toen ik vroeg naar de prikpil)
Pascal schreef:Ik slik de pil, is altijd probleemloos gegaan, todat ik ben bevallen van mijn zoontje..
Heb wel 5 verschillende pillen gehad, ben 10 kilo aangekomen.. Ben de ene keer happy de andere keer helemaal down... Terwijl ik daar noot last van heb gehad.
Heb nu voor vrijdag een afspraak staan bij mijn HA om eens te bepraten of er toch geen andere anticonceptie voor mij is.
Een ding heb ik al uitgesloten die ik absoluut niet wil en dat is de rpikpil.
Mirena spiraal zat ik aan te denken maar daar hoor je nu zoveel negatieve verhalen over... Of beeld ik mij dat in.
De nuvaring lijkt mij eigenlijk ook niet, dat gepiel een je fluit, hoe gaat dat in zijn werk het inbrengen van een nuvaring?
Nou ik laat me verassen door de HA wat hij een goede oplossing vind, tegenover de pil.
Robijntjah schreef:Pascal schreef:Ik slik de pil, is altijd probleemloos gegaan, todat ik ben bevallen van mijn zoontje..
Heb wel 5 verschillende pillen gehad, ben 10 kilo aangekomen.. Ben de ene keer happy de andere keer helemaal down... Terwijl ik daar noot last van heb gehad.
Heb nu voor vrijdag een afspraak staan bij mijn HA om eens te bepraten of er toch geen andere anticonceptie voor mij is.
Mirena spiraal zat ik aan te denken maar daar hoor je nu zoveel negatieve verhalen over... Of beeld ik mij dat in.
De nuvaring lijkt mij eigenlijk ook niet, dat gepiel een je fluit, hoe gaat dat in zijn werk het inbrengen van een nuvaring?
Nou ik laat me verassen door de HA wat hij een goede oplossing vind, tegenover de pil.
Ik heb de mirena, en ben er dik tevreden mee
Wil niet anders meer. 5 jaar nergens meer aan denken, en gewoon lekker je gang gaan
Pasha schreef:wie heeft daar nog meer last van?
heel erg vervelend
Pascal schreef:Ik slik de pil, is altijd probleemloos gegaan, todat ik ben bevallen van mijn zoontje..
Roelke_ schreef:Ik heb dat ook.. Echt stressen elke keer.
En ik slik maandags m'n laatste pil en wordt past vrijdags ongesteld, dat maakt het nog stresseriger.
Roelke_ schreef:Pasha schreef:wie heeft daar nog meer last van?
heel erg vervelend
Ik heb dat ook.. Echt stressen elke keer.
En ik slik maandags m'n laatste pil en wordt past vrijdags ongesteld, dat maakt het nog stresseriger.
Roelke_ schreef:Pasha schreef:wie heeft daar nog meer last van?
heel erg vervelend
Ik heb dat ook.. Echt stressen elke keer.
joske_vuran schreef:Ik heb hetzelfde meegemaakt Luuz, mijn zusje ookNa die eerste stopweek is het bij ons allebei goedgekomen
Karoliefje_ schreef:Heb ik ook altijd. het duurt bij mij precies net zo lang als bij jou beauty_yana0, maar ben toch elke keer weer bang dat er iets mis is.
Beauty_yana0 schreef:Karoliefje_ schreef:Heb ik ook altijd. het duurt bij mij precies net zo lang als bij jou beauty_yana0, maar ben toch elke keer weer bang dat er iets mis is.
Ja echt zwaar stinkmodder, heb al een paar keer er aan zitten te denken om een test te kopen, maar dan die dag dat ik het wou halen werd ik het weer enzo![]()
Echt frustrerend!