Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Maartje1990 schreef:ik heb getemt. ik vind dat jullie echt veeeeeeel te ver gaan met jullie commentaar en foto's de TS heeft haar tips ontvangen. dus ik hoop dat het topic gauw gesloten word. dit kan toch niet meer
Waar zit je kerstgedachte? Vrede op aarde !!! Gewoon leuk toch? Moet een keer kunnen vind ik
xMarleeNx schreef:Dat is toch anders..![]()
Althans ik vind de vraag; hoe een smooth bikinilijn
een stuk serieuzer dan; schaamhaar scheren (figuurtjes ofzo)
Sorry
daantjuhhh schreef:viewtopic.php?f=136&t=635560&p=19982241&hilit=bikinilijn#p19982241
Dit TOPIC vond toch ook niemand raar?
xMarleeNx schreef:Dat is toch anders..![]()
Sorry
daantjuhhh schreef:daantjuhhh schreef:viewtopic.php?f=136&t=635560&p=19982241&hilit=bikinilijn#p19982241
Nogmaals mijn vraag!
En missschien kunnen we het ff wat serieuzer houden.
Het is gewoon een vraag.
Dus als je niks hebt toe te voegen waar TS wat aan heeft, open je eigen HK topic en ga daar verder!
turbotinker schreef:Als je het nou héél lang laat groeien,kun je er een sjaal van breien...heb je 'm altijd bij je
Nee,zonder gekheid,ik plan elke dag een uur in om de Eifeltoren erin te flansen met een pincet...op schaal he.
daantjuhhh schreef:daantjuhhh schreef:viewtopic.php?f=136&t=635560&p=19982241&hilit=bikinilijn#p19982241
Nogmaals mijn vraag!
En missschien kunnen we het ff wat serieuzer houden.
Het is gewoon een vraag.
Dus als je niks hebt toe te voegen waar TS wat aan heeft, open je eigen HK topic en ga daar verder!
svenlOver15 schreef:Mensen, ik ga jullie verlaten.. Spring nog even onder de douche.. en dan slapen!
Cyntje schreef:@Prinslover: je snapt het echt niet he?
Iedereen heeft er mee te maken, idd,... maar mensen die op een paardenforum zitten, tja ach ik hou er over op
Denise_Perla schreef:xMarleeNx schreef:Dat is toch anders..![]()
Sorry
Ben ik t mee eens!
xMarleeNx schreef:svenlOver15 schreef:Mensen, ik ga jullie verlaten.. Spring nog even onder de douche.. en dan slapen!
Laat je je paps scheerschuim met rust
turbotinker schreef:Als je het nou héél lang laat groeien,kun je er een sjaal van breien...heb je 'm altijd bij je
Nee,zonder gekheid,ik plan elke dag een uur in om de Eifeltoren erin te flansen met een pincet...op schaal he.
anniek_uc schreef:*vraagt zich af als je schaarm haar nooit scheert, tot hoe hoog kan het dan gaan? nog hoger dan die foto*
wahaha sorry
@ maartje ze word niet afgekat hoor.. we maken gewoon grapjes...
snap jouw probleem niet zo.
daantjuhhh schreef:Misschien ben ik wat hoger van niveau dat ik mij daarom erger..???
faye schreef:Cyntje schreef:@Prinslover: je snapt het echt niet he?
Iedereen heeft er mee te maken, idd,... maar mensen die op een paardenforum zitten, tja ach ik hou er over op
normen en waarden of zoiets?