Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rosa_Wop schreef:_Nicky schreef:Tandpasta schijnt ook te helpen.
Bij mij nooit! Dat zegt nou iedereen, maar elke ochtend als ik naar de badkamer hol ("Is 'ie weg, is 'ie weg?"), word ik weer teleurgesteld.. Het helpt bij mij totaal niet, helaas.
anne_bento schreef:even naar de huisarts inderdaad, daar kun je Inderm krijgen, tenminste, een recept om dat te halen bij de apotheek, 2 keer per dag aanbrengen op de huid, en je hebt snel resultaat! ik gebruik het nu precies 2 weken en heb niks meer!!
daarbij heb ik dan ook antibioticakuur, dat is dus wel pillen slikken maar tijdelijk, de pil is weer meteen voor langere tijd en daar wilde ik ook liever niet aan beginnen, wordt ik ook misselijk van
jesse_rulez schreef:anne_bento schreef:even naar de huisarts inderdaad, daar kun je Inderm krijgen, tenminste, een recept om dat te halen bij de apotheek, 2 keer per dag aanbrengen op de huid, en je hebt snel resultaat! ik gebruik het nu precies 2 weken en heb niks meer!!
daarbij heb ik dan ook antibioticakuur, dat is dus wel pillen slikken maar tijdelijk, de pil is weer meteen voor langere tijd en daar wilde ik ook liever niet aan beginnen, wordt ik ook misselijk van
Ik gebruik nu ook de Inderm. Maar alleen omdat bij mijn kin een grote ontsteking zat, terwijl de rest van mijn gezicht wel 'schoon' is. Inderm is echter wel antibiotica die je alleen op doktersrecept kunt krijgen, dus het is meer een uiterst redmiddel.
paardjuh schreef:Alle middelen die ik tot nu toe heb gebruikt droog me huid uit.
Van de diane pil word ik misselijk {slik liever geen pillen ofzo}
_Nicky schreef:Tandpasta schijnt ook te helpen.
anne_bento schreef:even naar de huisarts inderdaad, daar kun je Inderm krijgen, tenminste, een recept om dat te halen bij de apotheek, 2 keer per dag aanbrengen op de huid, en je hebt snel resultaat! ik gebruik het nu precies 2 weken en heb niks meer!!
Anthea schreef:anne_bento schreef:even naar de huisarts inderdaad, daar kun je Inderm krijgen, tenminste, een recept om dat te halen bij de apotheek, 2 keer per dag aanbrengen op de huid, en je hebt snel resultaat! ik gebruik het nu precies 2 weken en heb niks meer!!
Ik heb sinds gisteren ook dan Inderm oid, hoop dat 'et helpt.
o0marije0o schreef:[
O dat zou ik dan ook nog wel eens gebruiken kunnen. Maar dat mag je denk ik alleen maar in een bepaald aantal dagen gebruiken?
Bij mij komt het namelijk altijd weer net zo hard terug. Maarja voor sommige periodes is het al een uitkomst als het voor een aantal weekjes weg is ( bijv als ik naar me nieuwe school ga, wil dan écht geen puistenkop hebben hoor)
HandtasJe schreef:Ik heb iets met aloé vera spul, bevalt me wel heel erg goed
Het helpt !!
Alleen ik niet waar je het kan kopen, want ik heb het ook maar van me moeder
jesse_rulez schreef:
Inderm is alleen op recept van de dokter bij de apotheek verkrijgbaar. Op de bijsluiter staat dat je er na zes weken mee moet stoppen en als je na 4 weken nog geen verbetering ziet dat je dan al (dus na die 4 weken) moet stoppen. Inderm is antibiotica, dus het is alleen een 'uiterst redmiddel'.