Nadeel: de haartjes zijn niet helemaal weg. Op de plek waar je scheert is het dan dus nog steeds een beetje ruw als je tegen de haarrichting in beweegt met je hand ofzo.
Voor echte kaalheid zul je moeten harsen denk ik zo...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:Het kost even wat maar dan heb je ook wat ( al is het wel goedkoper dan laten harsen )
Per 1 december start mijn vriendin de Paramedische kliniek Gooi en Vechtstreek en daar kun je terecht voor definitief ontharen met flitslicht. NOOIT meer scheren!
Anna01 schreef:ik heb mijn vast avondritueel gevonden. ongeveer elke avond gaan er tien haartjes bij en het is echt glad nu. op enkele wondjes na
Citaat:wouuuwwgeweldig
waar staat die kliniek
? en heb je enige richtlijnen hoe duur dat is? ik voel aan mijn water dat er een aardig prijskaartje aan vast zit..
janderegelaa schreef:Citaat:wouuuwwgeweldig
waar staat die kliniek
? en heb je enige richtlijnen hoe duur dat is? ik voel aan mijn water dat er een aardig prijskaartje aan vast zit..
Of je nu iedere 3 weken bijv. € 45 voor oksels harsen betaald of 1 keer in de 6 tot 12 weken € 75 voor flitsen. Dan weet ik wel wat goedkoper is. Plus dat je met harsen nooit klaar bent en met flitsen wel.
EDIT: vlakbij Amsterdam
mmmarieke schreef:woooww, dus maar 75 euro voor je hele leven onthaard op je bikinilijn>?! jeezus dat wil ik