Wanneer heeft een vrouw een eiersprong?
Moet ik dan rekenen vanaf de dag van de menstruatie of vanaf de dag dat ik niet meer ongesteld ben.
(Ik ben namelijk wel een dag of 5 a 6 ongesteld

Ik hoor graag van jullie?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eliane schreef:Vanaf de eerste dag van je menstruatie wordt er altijd gerekend (dat is dan dag 1). En dan is het gemiddeld tussen je 14e en je 17e dag.
Maar ik zou hiet niet op rekenen om niet zwanger te worden hoorHet is maar een *gemiddelde*.
Morris schreef:Ivm met hoge bloeddruk en hart en vaatziekten in de familie mag ik de pil niet meer.
Dus eigenlijk zijn er maar twee dingen: spiraal of sterilisatie. Dus eigenlijk alleen maar spiraal.
Ik krijg de kriebels al, van alle ervaringen die ik hier lees, tenminste de meesten dan. Ik moet er nog eens heel goed over na denken.
vlasta schreef:Ik heb een vraagje:
Wanneer heeft een vrouw een eiersprong?
Moet ik dan rekenen vanaf de dag van de menstruatie of vanaf de dag dat ik niet meer ongesteld ben.
(Ik ben namelijk wel een dag of 5 a 6 ongesteld)
Ik hoor graag van jullie?
Bealy schreef:Ik ben nu ook met mijn laatste pilstrip bezig. Ik ben benieuwd of ik me straks anders ga voelen.
Ik ben ook inderdaad benieuwd hoe mijn menstruaties gaan zijn en of ze regelmatig komen.
Morris schreef:Marg, had jij een reden om te stoppen met de pil?
Wendy_Kila schreef:Ik werd in het begin ook altijd erg laat ongesteld. Soms na 5 á 6 dagen pas. Je moet gewoon wel je ring weer in doen donderdag. Ongesteld zijn, en een ring erin is geen enkel probleem!