[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:32

SuperQuinta, ik denk dat dat meisje wat anders had, heb het namelijk verkeerd uitgelegd! Ik bedoel in het midden van mn oor, maar wel aan de zijkant. Dus niet "normaal onderin" ook niet zo'n ringetje bovenin, maar daar tussenin Haha!
Heb nu 1 van de 2, ze deden geen 2 tegenlijk!
dus volgende week de ander erbij.

Tragus piercing moet je niet schieten. ivm met het kraakbeen dat dat splintert en zorgt voor een grote kans op ontstekingen.
Dat is eigenlijk net zo als bovenin je oor, of in je neus(zit allebei veel kraakbeen) dat kun je ook beter laten piercen als schieten.
Het is alleen jammer dat piercen 5x zo duur is.

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 22:21

oke dan heb ik het indrdaad niet goed begrepen,
ik dacht dat je bedoelde echt in je oor, niet je tragus maar gewoon er langs zeg maar...

maar wat je nu hebt lijkt me ook wel mooi hoor!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 23:07

SuperQ, foto?

mijn tong is nog steeds dik, vraag me ook af of die ooit wel dunner is geweest of dat 'ie dat ooit wel weer wordt. Scheve mond

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 11:12

Vást wel!

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 14:17

Pellie schreef:
SuperQ, foto?

mijn tong is nog steeds dik, vraag me ook af of die ooit wel dunner is geweest of dat 'ie dat ooit wel weer wordt. Scheve mond

foto ga ik morgen proberen...
moet morgen terug voor een kleinere aangezien mn lip niet dik wordt...

en je tong wordt echt wel weer dun hoor...

Anouk01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 19:09

Haha ik ben echt zo stom..Ik wil echt super graag een tongpiercing.
Wou het al eerder, Maar mocht nog niet want ik heb nog een nachtbeugel. Maar nu heb ik daar sch**t aan..En wil ik het gewoon. Maar ik vind het zó eng. Ging ik net met een passer zachtjes prikken..kijken of het pijn deed Schijnheilig

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 19:34

Pellie schreef:
SuperQ, foto?

mijn tong is ongeveer een week dik geweest

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 20:59

Met een passer prikken.. jij bent gek! Straks lekkere ontstekingen duurt het nog langer... Bij MIJ deed het geen pijn Lachen

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 21:02

Anouk01 schreef:
Haha ik ben echt zo stom..Ik wil echt super graag een tongpiercing.
Wou het al eerder, Maar mocht nog niet want ik heb nog een nachtbeugel. Maar nu heb ik daar sch**t aan..En wil ik het gewoon. Maar ik vind het zó eng. Ging ik net met een passer zachtjes prikken..kijken of het pijn deed Schijnheilig

nou je hoeft je niet druk te maken hoor, het middelste gedeeltje van je tong is gevoelloos zeg maar, het puntje en de zijkant niet,
en met de passer zou ik niet doen, zitten bacterien aan..
en de naald van een piercer gaat er heel snel doorheen, dus als je denkt dat je het voelt is het al over.... Haha!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 21:18

Anna-Jelly schreef:
Met een passer prikken.. jij bent gek! Straks lekkere ontstekingen duurt het nog langer... Bij MIJ deed het geen pijn Lachen

jajajaja nu weten we het wel hoor... Rolleyes Tong uitsteken

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 23:26

Ja iid voor dat je denkt het doet pijn had ik ook echt zo lomp zat er al doorheen en ik dacht van niet Schijnheilig

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 02:26

ik ben eigelijk al best zenuwachtig en dat te bedenken dat de piercing er pas komt tegen kerstmis Bloos

als je je mond toehebt voel je dan dat bolletje tegen je gehemelte?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 09:38

nee als ik mijn mond ontspannen heb niet. en het bolletje onder voel ik eigenlijk ook niet, ookal zit dat constant tegen het weefsel aan.
wel is het bolletje onder al erg vies geworden Nagelbijten / Gniffelen alsof er kalkaanslag op zit ofzo Rolleyes *zucht*en dat na 1 week!

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 11:37

pellie, je moet elke keer als je je tandenpoetst ook ff over je piercing heen gaan dan blijft hij wel schoon..
en je mag tijdens het poetsen ook gerust over het gaatje zelf heen poetsen en het staafje zeg maar.. Lachen

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 13:08

Ik voel het bovenste balletje wel constant Boos! Zit dus met smart te wachten tot ik de kleinere er in kan doen Haha!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 13:32

ik heb gisteravond de piercingshop weer gebeld....Kreeg een man aan de telefoon, erg ongeinteresseerd figuur. Het lampje was blijkbaar nog steeds niet gemaakt en hij had geeeeeeeen idee wanneer wel. Lekker handig. Ik heb dus nog geen nieuwe afspraak kunnen maken.
Had dit verhaal ook op t forum van piercing.pagina.nl neergegooid, blijkt dat de grote baas van die zaak daar ook op kijkt Haha! Was even schrikken maar het blijkt wel dat hij er ook van baalt dat het zo gegaan is (hij is net terug van vakantie) en wil graag dat ik hem even bel om mij weer een goed gevoel over zijn zaak en personeel te geven. Ga ik ook zeker wel doen, maar niet nu want nu moet ik leren voor mn tentamens Haha!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 13:46

Hehe Haha! Ik ga ook even op dat forum kijken Lachen
Maar ze hebben bij mij geen lampje gebruikt hoor... Je kan dus ook wel naar friesland komen om em te laten zetten haha... zonder lampje Knipoog

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 13:50

Nee het is mij ook wel duidelijk inmiddels dat het zonder lampje kan, dat maakt me niet meer uit Haha! Maar het gaat mij erom dat ik zo bot te woord ben gestaan, dat slaat nergens op. Schijnt hier in A nog een goede shop te vinden dus voor ik naar Friesland ga voor mn piercing moet het wel heel vreemd lopen Haha!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 15:07

Hehe ja dat is waar. Ik heb het gelezen daar op het forum en het slaat inderdaad gewoon nergens op... Niet even uitleggen enzo, bluh, dan zou ik het er ook gehad hebben, vooral omdat je gewoon al 3/4 weken wacht! Ga je die man nog bellen of gewoon op zoek naar een ander waar je wel meteen terecht kan?

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 17:53

Ik ga die man wel even bellen, vind het wel aardig van hem dat hij er zo mee bezig is. Hij vindt het ook heel vervelend dat het net gebeurt als hij op vakantie is enzo. Kan ik me goed voorstellen en wil hem wel even de kans geven om zn zaak te verdedigen Knipoog Haha!
Ik kan altijd nog beslissen om m daar wel of niet te laten zetten toch Haha!

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 22:31

ik voel die tongpiercing echt helemaal niet Lachen
ik heb eigenlijk geen last van dat de bolletjes smerig worden Verward

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 23:06

Ja maar SuperQ, dat wondje aan de onderkant doet nog een beetje pijn dus dat ga ik echt niet proberen te poetsen. de bovenste glimt gelukkig wel hoor Haha!

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 23:30

*wordt jaloerzer en jaloerzer als iedereen maar piercings mag Lips are sealed *

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 00:38

Pellie schreef:
Ja maar SuperQ, dat wondje aan de onderkant doet nog een beetje pijn dus dat ga ik echt niet proberen te poetsen. de bovenste glimt gelukkig wel hoor Haha!

`
ja dat weet ik!! kan best pijnlijk zijn.. Bloos!
maar dat vertelde ze mij toen ik een kleiner staafje was gaan halen...

wist je trouwens dat je best veel verschillende maten balletjes hebt, ik heb nu de grootste maat op mn tong zitten! vind het zelf erg stoer maar de meeste die het zien schrikken zich rot van die 'knikker'... Haha!
die voelde je in het begin wel erg goed, zijn ook nogal zwaar.. Knipoog

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 13:20

Ik heb het weer leuk voor elkaar Haha! Heb gister die man vd piercingshop gebeld om hem ook even zijn woord te laten doen. Is wel zo netjes en zo konden we even praten over datgene wat mij overkomen was. Hij was heel aardig en vriendelijk en vertelde dat ze het heel druk hebben en dan komt een telefoontje wel eens verkeerd uit. Degene die ik aan de foon had gehad, bleek nog maar een paar weken daar te werken en wist nog niet zo goed wat ie overal mee aan moest. Prima, maar doe dan niet bot tegen mij Haha! Ik kan er immers niets aan doen Knipoog
Eind van het verhaal, de eigenaar vd shop vroeg of ik nu mn piercing al door iemand anders had laten zetten. Nee had ik niet, aangezien ik m bij hun wil laten zetten. Nou wist hij het goed gemaakt, zodra ze dat lampje hadden om te kunnen piercen maken we een afspraak en wordt mn piercing gezet voor de helft vd prijs *LOL*
Was helemaal niet nodig geweest, excuses hoef ik ook niet, wou gewoon mn verhaal even kwijt. Maar dit is wel erg leuk. Ik ga morgen bellen of dat lampje binnen is, ze hoopten m deze week nog binnen te krijgen. En dan krijg ik volgende week mn piercing!!!1