Zwanger - begin en voorjaar 2026

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niniane

Re: Zwanger - begin en voorjaar 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 19:02

Hopelijk blijft het goed gaan Kelly!

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 21:00

Oh Kelly, ik dacht juist vandaag aan je, aan hoe het gaat. Voorzichtig positief, dus? Fijne vakantie gehad? Succes komende week. Ik hoop dat je klachten afnemen en dat de echo straks goed is.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:54

Ja, we gaan het allemaal wel mee maken!
Deze week ben ik nog weg Jorine :D
Lekker om weg te zijn, maar ook blij om straks weer thuis te zijn haha.

Voor de misselijke onder ons, hoe regelen jullie dat met eten/koken?
Ik heb een vent die niet veel meer kan dan een ei bakken....
Heb een groenteboer met maaltijden, maar dat is een dure hobby en steeds als het voor mn neus staat hoef ik het toch weer niet haha. Beetje zonde van het geld.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:03

Kelly wat fijn om te vernemen. Zo te horen voel je je verder ook wel goed, fijn! Geniet nog lekker van je vakantie en straks duimen op een mooie echo
Ik zou je vent op kookcursus sturen :+ Hier kookt mijn man dus je hebt weinig aan mij. Al lukt eten klaarmaken mij ook nog wel zoals eten voor m’n dochtertje. Alleen als het soms net iets verkeerd binnenkomt ofzo moet ik even naar de wc :Y) Moet wel zeggen dat ik avondeten lastig vind. Zoals ik zei blijft eigenlijk alleen snack zitten :+ Macaroni ging gister ook wel

Mrm wat leuk een jongetje! Zijn er niet heel veel in dit topic

Maritgalinda wat fijn dat alles goed is! Het is inderdaad heel bijzonder om te zien

Ik meende ook al wat beweging te voelen. Ik ben nu 11 weken dus wel wat vroeg. Maar zou ook niet weten wat het anders is :+ Echo was laatste keer goed! En kraamzorg is ook al geregeld. Misselijkheid gaat ook wat beter overdag. Alleen avondeten blijft wel lastig

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:00

KellyR
Als ik zelf moest koken (mijn man kookt meestal 4/5 dagen in de week). Maakte ik dubbele portie zodat ik de dag (of een dag later) dat weer kon opwarmen.

Verder kookte ik gewoon wat ik normaal zou komen en at ik zelf een paar happen ik eet op dit moment vaak minder dan de kinderen en ben vaak na het eten misselijk/ niet lekker.

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:01

Kabayo
Je darmen maken ook andere bewegingen en verplaatsen ook. Kan dus zijn dat je je darmen voelt (al is het leuker om voor te stellen dat het je kindje is )

Onlylienn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:03

Als eerste, gefeliciteerd bokkers! Met de zwangerschappen <3

Ik weet even niet waar ik het anders neer kan zetten, want ik denk dat iedere vrouw dit mee gemaakt heeft die een kinderwens hebben..

Ik heb vandaag mijn spiraal eruit laten halen, vriendlief en ik zijn toe aan een volgend hoofdstuk, kinderen..
Ondanks toch een soort van blijdschap ook een beetje onzekerheid.. en denk als we zwanger zouden kunnen worden, de onzekerheid ook beetje erbij hoort..

En vooral (kleine) kinderen en paarden.. en daarnaast je werk.. spontaan buitenritje zit er niet meer bij, ik heb een geweldige vriend die mij echt wel de ruimte zal geven, en een geweldige bonusdochter, maar hoe ga je gezin, werk en paard toch indelen? Ik had er al een voorstelling bij maar die onzekerheid schoot me toch weer ineens te binnen.. ben ik er dan wel klaar voor zoals we denken!? %)