Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hier kookt mijn man dus je hebt weinig aan mij. Al lukt eten klaarmaken mij ook nog wel zoals eten voor m’n dochtertje. Alleen als het soms net iets verkeerd binnenkomt ofzo moet ik even naar de wc
Moet wel zeggen dat ik avondeten lastig vind. Zoals ik zei blijft eigenlijk alleen snack zitten
Macaroni ging gister ook wel
Echo was laatste keer goed! En kraamzorg is ook al geregeld. Misselijkheid gaat ook wat beter overdag. Alleen avondeten blijft wel lastig
Hier is geen verschil geweest qua indeling van de paarden. Kan gelukkig alles nog doen. Ik ga vaak als m’n man thuis is en m’n dochter lekker slaapt tussen de middag of ‘s avonds. Qua werk ben ik voor de zwangerschap voor mijzelf begonnen dus ik werk thuis. Heerlijk!
Nu 12 weken. Alweer bijna in het tweede trimester. Wat gaat dat dan snel. Hier met m’n drachtige 3 jarige. Ze is erg braaf gelukkig
Kabayo schreef:Lovelys ja dat zou ook kunnen. Vind het qua gevoel wel lijken op de eerste zwangerschap
Wat leuk een meisje! En wat fijn dat ze goed gegroeid is!
Onlylienn welkom! Ik snap dat de stap wat eng is/lijkt maar alles komt goedHier is geen verschil geweest qua indeling van de paarden. Kan gelukkig alles nog doen. Ik ga vaak als m’n man thuis is en m’n dochter lekker slaapt tussen de middag of ‘s avonds. Qua werk ben ik voor de zwangerschap voor mijzelf begonnen dus ik werk thuis. Heerlijk!
Ik wordt al dikNu 12 weken. Alweer bijna in het tweede trimester. Wat gaat dat dan snel. Hier met m’n drachtige 3 jarige. Ze is erg braaf gelukkig
[ Afbeelding ]
Maar goed, ik ben ook een type die geen eens kan kiezen tussen 2 paar schoenen en daarvoor nog 5x terug naar de winkel gaat en dan vervolgens alsnog twijfelt over die keuze hahah. Uiteindelijk zal alles wel op zijn plek vallen.
maar zeker later op de dag gaat die wel wat knellen.
lovelys schreef:Laure - 14 januari - jongen - eerste kindje
xEliesx - 15 januari - geslacht onbekend - tweede kindje
MRM25 - 17 januari - jongetje - eerste kindje
November108 - 28 januari - geslacht onbekend - eerste kindje
Niniane - 31 januari - meisje - eerste kindje
DisparVulgo - 5 februari - meisje - tweede kindje
Gaabje - 10 februari - geslacht onbekend - eerste kindje
Maaaarije - 15 februari - meisje - tweede kindje
Lovelys - 22/28 februari - geslacht onbekend - derde kindje
JorineV - 8? maart - geslacht onbekend - tweede kindje
MaritGalinda - 8 maart - geslacht onbekend - eerste kindje
Kabayo - 21 maart - geslacht onbekend - tweede kindje
KellyR - 23 maart - geslacht onbekend - eerste kindje
PineApple - 28 maart - geslacht onbekend - tweede kindje
De link kun je vast nog terugvinden in een bericht van DisparVulgo.