Zwanger! Uitgerekend najaar 2025

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nessie

Re: Zwanger! Uitgerekend najaar 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-25 19:18

Leuk, veel plezier!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 10:49

@lobke, hoe is je test gegaan?

@nessie, nog heel bescheiden hoor! Fijn dat je alles nog kunt en doet!

@kimley, heel veel plezier!! Hoe was het?

Wij hebben vanavond groeiecho voor de kleine meneer, ik ben nu 30+6! Vannacht schopte hij me voor het eerst wakker. Afgelopen weekend was mijn babyshower en dat was super leuk! Zaterdag gaan we de rest shoppen voor de baby en dan zijn we al een heel eind <3

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 11:58

Oeeh leuk, was je verrast met je babyshower? Wat hebben jullie allemaal gedaan? :D

Ik weet dat die van mij komende zondag is, iets met een vriend die niet zo handig is met datums polsen. Ik wist dat degene die het organiseren die dag bij elkaar zouden gaan zitten. Ja dan moet je me niet ineens gaan vragen of ik die dag iets te doen heb en net een beetje geheimzinnig doen, dan kan ik het zelf wel uitrekenen :+ _O- gelukkig is de locatie en invulling verder wel geheim dus nog genoeg verrassingen te gaan <3

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 21:33

Ja de fotoshoot was heel leuk om te doen <3

Helaas geen spectaculair gouden uur en zelfs een paar spetters maar toch enorm mooie platen op de camera gezien!
Zodra ik wat heb zal ik wat delen <3

Ik heb volgende week met ruim 33 weken ook de eerste groei echo :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:39

@anouk; Ik wist dat het zondag was! Was wel verrast door wie er allemaal waren! We hebben lekker een high tea gedaan bij Ted's! Verder wilde ik geen gekke spelletjes en de organisator heeft dat goed begrepen haha! Heel leuk hoor, al die mensen die voor jou komen! Veel plezier zondag!

@Kimley: Wat fijn dat het zo leuk was! Ben benieuwd naar de resultaten!

Hier gisteren groeiecho en alles ziet er goed uit. Hij loopt lekker op zijn eigen lijntje (wel wat groter dan gemiddeld, P87) en ontwikkelt zich hartstikke goed! Vanavond komt de kraamzorg kennismaken en maandag komt de VK het bevalplan bespreken. Vind het bijna een extra job al die afspraken :')

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:25

Wat leuk CCCCC dat je het leuk hebt gehad! En ook dat de kleine zich goed ontwikkelt

Veel plezier met de babyshowers dames!

Kimley fijn dat het leuk was! Dat is toch ook heel belangrijk :D

Hier net bij de vk geweest, alles weer goedgekeurd. Even mijn harde buiken in de gaten houden maar heb ook een blaasontsteking, dus hopelijk is dat de boosdoener. Morgen

Imke95

Link naar dit bericht Geplaatst: 46 min geleden

Wat vind ik het toch fijn om te lezen hoe het bij andere vrouwen gaan die wat verder in hun zwangerschap zijn, zodat ik weet wat ik eventueel nog kan verwachten met echo's etc :D Fijn om te lezen dat het bij iedereen goed gaat!

Wij hebben zojuist de 20-weken echo gehad waarbij ons kleintje helemaal is goedgekeurd <3
Vooraf hadden mijn vriend en ik afgesproken dat we graag het geslacht op een briefje zouden willen weten, maar puntje bij paaltje vond mijn vriend het te interessant om mee te kijken; dus hij weet het geslacht al & ik nog niet. Ik kon tijdens de bekendmaking niks zien aan z'n gezicht, dus ik ben zeeeer benieuwd :')

Gaan straks bij een kopje thee & koffie de kraskaart open maken & dan is het toch ons momentje. Het is in beide kanten van de families de eerste baby die verwacht wordt, dus ook de broers en zussen zijn reuze nieuwsgierig. Hun verwachtingen gaan alle kanten op wat het geslacht is :=

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 4 min geleden

Aah fijn een goede 20 weken echo! <3