Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Nou ik ben blij dat ik morgen weer een dosis mag nemen want ik heb al 2-3 dagen honger. De eerste dagen gingen top, 3-4 dagen vlogen voorbij. Maar toen kwam de honger terug. En werd de struggle real. Ik heb me echt geprobeerd in te houden en gezonde keuzes te maken. Maar dit was afzien, ik weet weer precies waarom afvallen met honger zo moeilijk is. Hopelijk blijft de honger nu wat langer weg.
Ik lees op internet ook berichten van mensen die als ze op 0,5 mg zitten, deze verdelen in 2 x 0,25 mg om de honger te voorkomen, dus na 3 dagen nog een keer 0,25. Ik volg eerst nog gewoon het schema. Na een maand moet ik naar 0,5 en zal ik overleggen met de arts wat verstandig is als de honger blijft terugkomen na 4 dagen.
Morgen dus weer een dosis, dan is de week om. En weer wegen. Zal nog niet veel verschil zijn in 1 week maar goed.
Suzanne F. schreef:Dingen die mij zijn opgevallen in de eerste week: ik heb eigenlijk geen bijwerkingen, behalve dat ik het erg koud heb. Maar dat kan ook komen door de lage calorie-inname natuurlijk. Ik neem wel elke dag trouw mijn vitamines want je krijgt natuurlijk nooit genoeg binnen met dat kleine beetje eten. Dus een multivitamine en ik neem zelf nog wat aanvullende vitamines waar ik het al jaren goed op doe. Ik denk dat dit wel belangrijk is om aan te denken als je dit gaat doen want anders krijg je tekorten denk ik.
Verder merk ik weinig, maar ik zal regelmatig updaten.
Gaan er nog andere bokkers hun journey posten?
Suzanne F. schreef:Dingen die mij zijn opgevallen in de eerste week: ik heb eigenlijk geen bijwerkingen, behalve dat ik het erg koud heb. Maar dat kan ook komen door de lage calorie-inname natuurlijk. Ik neem wel elke dag trouw mijn vitamines want je krijgt natuurlijk nooit genoeg binnen met dat kleine beetje eten. Dus een multivitamine en ik neem zelf nog wat aanvullende vitamines waar ik het al jaren goed op doe. Ik denk dat dit wel belangrijk is om aan te denken als je dit gaat doen want anders krijg je tekorten denk ik.
Verder merk ik weinig, maar ik zal regelmatig updaten.
Gaan er nog andere bokkers hun journey posten?