ivy_power89 schreef:Omdat ik na elke vaccinatie ziek wordt en in het ziekenhuis beland.
Deze rotzooi wat betreft mijn ziekzijn is sowieso begonnen na de 2e corona vaccinatie. Ik zou willen dat ik hem nooit gehaald had, dan was mijn leven waarschijnlijk nooit zo ontregeld als nu.
Ik vind het dus wel even prima met die prikken
Dat vind ik idd een goed argument. Hier sinds die prikken (Janssen en gelukkig maar 1 keer mRNA, wat een bijwerkingen heb ik gehad, die waren erger dan de kwaal) ook veel vatbaarder voor alles, ik was voorheen echt zelden ziek, en heb nu sinds die tijd al 2 keer iets gehad met koorts wat een week duurde en vlak voor kerst ook 1 nacht koorts en diarree.
Maar hiermee wordt het natuurlijk lastig om dan van anderen ook te verwachten dat ze zich volledig aanpassen. Gewoon overleggen als je bij iemand op bezoek wilt vind ik normaal en doe ik ook. Maar sorry, als ik gewoon wat snotterig ben, dan blijf ik dus niet thuis.
Er is gewoon een (voor jou helaas) groot grijs gebied. En dat ga je nooit wegkrijgen.
Ik was een snappie Befunny. Helaas wel 2 prikken gehad omdat m'n leven al te lang onnodig stillag en ik gewoon in de bloei van m'n leven weer op pad wilde (wat volgens anderen asociaal was, want het was maar 'tijdelijk', nou de onderzoeken geven aan dat er nog steeds heel veel mensen psychisch ook problemen hebben die te danken zijn aan die tijd).
Maar wat ik dus wil aangeven is dat er verwacht werd dat iedereen maar prikken en boosters tegen corona ging halen en als je het niet deed was je een aso, maar het is altijd heel normaal geweest om geen prikken tegen de griep e.d. te halen.
In mijn ogen zijn we gewoon weer terug naar de tijd van voor corona, gewoon je verstand gebruiken, maar dat er nu mensen zijn die juist door die coronaperiode met die maatregelen de extremen opzoeken, dat is denk ik ook wel zo. De extremen zijn dus de mensen die anderen voorschrijven thuis te blijven, een mondkapje op te zetten, enz. En de andere kant die dus nu zegt van we hebben ons 2 of 3 jaar aangepast, nu doet een ander dat maar en wij doen het niet meer. Voor corona was er niemand die vond dat een ander een mondkapje op moest doen. Of die voorschreef dat je thuis moest blijven. Het was dan hooguit 'misschien is het fijner om even thuis te blijven', maar niet zo hard als het nu is. Corona heeft verharding gebracht, absoluut.
Het is gewoon een discussie waar je niet uit gaat komen. Wat de 1 ziek vindt, vindt de ander nog fit.
Overigens heb ik me in 2023, dus na de coronaperiode wel laten inenten tegen rabiës, ben dus niet anti vaccinatie, maar denk wel echt na over wat voor vaccin iets is. Van de rabiesprikken 0 bijwerkingen gehad.