Hoe is de oudste eronder?
Isabel heerlijk zo zonder kwaaltjes!!
yvje86 fijn dat de baby al is ingedaald en dat je nu verlof hebt om lekker uit te rusten
Merileth lekker bezig met het kamertje en al aan het aftellen
Fritsfrats ook lekker aan het rusten
Kiimm_ datum bekend, lijkt me ook een gek gevoel om ergens naar toe te leven!
xClaudiaaL fijn dat het goed gaat en jij ook lekker aan het genieten van je verlof
_Lorette_ oeh dat is schrikken. Gelukkig uiteindelijk alles goed. Hopelijk valt het met je suiker mee.
Dikke knuffel

Mandyy ook aan het aftellen
Kylan fijn dat het beter gaat met je bloeddruk! En fijn dat je je ook beter voelt nu
Carika fijn dat de versie is gelukt en het mee viel
Veel grote en eigenwijze stuit baby's
Hier een heerlijke laatste vakantie met zn drieën gehad, sinds gisteren weer aan het werk.
Ik ben ook wel klaar met alle kwaaltjes na 7 maanden tobben, maar goed, nog even doorbijten. (Bij vlagen veel last van mn bekken en misselijk, maar rust doet ook goed, dus moet zelf ook betere keuzes maken
). Slapen is wel echt een drama. Ik ben 100x wakker (soms van het plassen, meestal van de pijn) en weet soms echt niet meer hoe ik moet liggen. Nog 3 weken werken en dan verlof.
Vanmiddag komen mijn ouders om samen met Nola en mij de kleertjes uit te zoeken. Daardoor gaat het wel meer leven.
Naam hebben we nog niet, dat vind ik wel lastig maar was de vorige keer ook
Volgende week mag ik dus alsnog voor de suikertest en met 35 weken krijgen we een extra groei echo, gewoon om het even in de gaten te houden allemaal.
ik weet er helaas alles van...
Ik ben ook geneigd om een aantal dingen gewoon zelf te doen (bij ons zit het op dit moment nog meer in andere dingen; bv cadeau regelen voor de oudste, maar hij moet nog ergens naar kijken)
Fijn dat je je eigen pad kiest!
. Spannend dat het voor nog meer hier nu echt dichtbij komt.
. Heel hard, maar ook heel ver duwen zeg maar. Vooral heel erg moe, ik hoop dat het een beetje bij trekt als ik met verlof ben, en meer kan rusten.
en veel verlof dat eraan komt, heerlijk!