Wanneer is de operatie? moet je in het ziekenhuis blijven tot je geopereerd kan worden?
heel veel sterkte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphne__ schreef:Gomir is echt een topper idd! En Wendy_komen ook, die heeft een een paar jaar(?) geleden mijn huisarts voor me gebeld en bood nu ook weer hulp aan, maar ik heb idd een ander nummer dan toen.
Gefeliciteerd voor de jarigen!![]()
Ik heb gewoon nog helemaal niet overgegeven sinds die katheter geplaatst is. Wel werd alles me even teveel toen ik naar de wc ging, ik begon te beven als een gek, klappertandend, gapen, kon met moeite bij het bed komen. Verpleegkundige gebeld en die haalde de arts erbij voor de zekerheid. Maar gelukkig niks ergs.. Arts dacht dat het kwam door de pijn van het plaatsen van die katheter, de stress, gewoon niet fit zijn.. En idd, na een poosje weer helemaal in orde. Daarna moest ik wel de verpleegkundige bellen als ik naar de wc moest, zodat zij mee kon lopen. Maar dat ging daarna veel beter.
De ranja en een beetje appelmoes is er in gebleven en nu de volgende ronde, thee met fruit. Heb nu al meer binnen gehouden dan de afgelopen dagen![]()
[ Afbeelding ]
Oh en de verblijfskatheter is er weer uit
pien_2010 schreef:Dit inderdaad, je bent echt wel ziek! Voel je geen aansteller, geef goed aan waar je last van hebt. In het ziekenhuis kunnen ze veel voor je betekenen.Je bent natuurlijk ook echt ziek nu met die ontsteken nier, steen en tumor. Dus gelukkig ben je nu in goede handen. Ik vind het heel verdrietig voor je dat je weer misselijk en erger bent geworden. Sterkte.
genja schreef:Komt er nog visite? Vragen of die van die goedkope biscuitjes meenemen en van die zoute crackers. Dat zijn allebei dingen die je maag wat tot rust brengen en ligt vallen.
En dan kan je gewoon zelf wat pakken wanneer je wilt.
Heel veel beterschap! Hopelijk snel verbetering en niet meer zo beroerd dikke knuffel