Ach Monique... Wat hebben we samen lol gehad tijdens de lessen. En wat was je onzeker in het begin, maar later super fanatiek samen met Max. Rust zacht lieverd.
Heel veel sterkte en kracht gewenst voor de familie en vrienden..
BusyMissy
Geplaatst: 10-07-25 23:52
Wat hadden we jou meer kansen gegund! Ik denk nog regelmatig aan jouw woorden dat we ons niet druk moeten maken om de kleine dingen maar moeten genieten van de tijd die we krijgen. Wat een wijze les is dat voor ieder van ons.
Wat voelt dit afscheid oneerlijk.... Heel veel sterkte voor ieder die haar lief had.
Zo jong nog, wat verdrietig, heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 11-07-25 00:29
Jeetje, hier krijg ik toch kippenvel van…..wat is het dan toch snel gegaan, lieve familie en dierbaren, onwijs veel sterkte toegewenst met het verlies van deze prachtige, mooi , lieve en zorgzame vrouw…
Jaren lang dezelfde topics gevolgd. Ook nog heel wat jaartjes in een groepsapp gekletst. Elkaar altijd nog wel op socials gevolgd, maar nooit echt meer gesproken. En toch, toch komt dit binnen.
Veel te jong, een jaar jonger dan ik. Zo onwerkelijk. Maar wat was het een mooi, dapper en sterk mens.
Rust zacht lieve Monique. Hopelijk ben je samen met je lieve Pris en kun je eindeloos ritjes maken op haar.