Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Ik kreeg ook vrijwel direct te horen 'Niet terminaal en geen volledige dwarslaesie, dus definitief afkeur kun je wel vergeten'.
Met name de toon en woordkeus maken het héél veroordelend en aanvallend.
Bij mij werd het uiteindelijk dus 80-100 wia, met 10 benutbare uren, maar niet in bestaande functies.
Die 10 benutbare uren klopt ook wel, gemiddeld en verspreid over de week. (De ene week nauwelijks de andere week een keer wat meer) Daar maak ik dus ook gebruik van: studie.
(En uiteraard is bij uwv doorgegeven dat ik opleiding volg)
Maar die zinnen als 'ja, vergeet het maar hoor' en 'je bent niet terminaal dus...' die maken dat mensen met angst voor het uwv (en daar schaar ik mijzelf ook onder, vanwege de enorme willekeur en de totale invloed op je leven) nog banger worden.
DuoPenotti schreef:Nou een rechter die lekker keuvelt met de advocaat van het uwv als je binnenkomt is ook niet hoopgevend...
Hoe vaak heeft u migraine in een maand? Oh en dat kruist uzelf aan op de kalender?
Echt zeg?
Gaat dat bij iemand dan ooit anders?
Hele kopie dagboek wat ik bij de neuroloog bijhield ingeleverd. Op mijn aankruisen maakt een neuroloog wel een behandelplan. Maar zelfs een rechter niet...
Die wist ook nog te benoemen dat hij niet wist welke medicijnen ik gebruikte en ik dus gewoon auto kon rijden.
Stond in het dagboek plus lijst apotheek...
Ja toen plofte de advocaat toen we buiten kwamen want wisten het antwoord al.
Hier word geen recht gesproken!!
En mijn geld van vrije keuze advocaat van rechtsbijstand was toen op.
Maat zij wilde niet stoppen zo boos. Als ik grifierkosten betaalde deed ze de rest gratis.
Ja echt lieve mensen bestaan ook