Heel veel sterkte. Wat heftig dat er nog meer op je bordje komt. Voel je vrij om van je af te praten via pb.
Dikke knuffel.
BritHittepit
BatmanBrit
Geplaatst: 27-07-24 10:19
Heel veel kracht toegewenst BeFunny, als je je verhaal kwijt wil, even een babbel, je hart luchten,… mijn PB-box staat ook open voor nu een hele dikke knuffel
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Het is voor nu niet iets voor openbaar. Maar ik ga een eenzaam traject tegemoet met enorm veel extra stress en niet weten hoe verder vanaf dit punt. Maar hopelijk komt daar iig duidelijkheid in de komende dagen. Ik weet niks meer zeker. De hele nacht geen oog dicht gedaan. Mijn ontbijt kreeg ik niet naar binnen en aan de spetterpoep van ellende. Dus vanaf nu kan het enkel maar beter gaan wat dit aan gaat
Lieverd ik vind het heel erg verdrietig. Je verdient dit absoluut niet. Jeetje wat zwaar. We denken aan je.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 27-07-24 11:47
och och ik hoop niet dat het is wat ik nu denk. Die spetterpoep heerst hier en daar wel trouwens. Ik ben er pas net van af, geen pretje. Ik hoop dat dat in ieder geval weer snel weg is.
Verder mocht je een schouder zoeken of een luisterend oor of praktische hulp ik zou je graag willen helpen waar kan.
Sabri
Geplaatst: 27-07-24 11:50
Jeetje befunny dat klinkt als superellendig en niet waar je nu op hoopt te horen. Sterkte