Ik heb geen weegschaal in huis. Ik laat mezelf wegen bij de diëtiste of de diabetes verpleegkundige. Anders zou het me alleen maar frustreren, denk ik.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Dus nee geloof er niets van en is ongetwijfeld vocht. Kortom ik ga pas vrijdag weer wegen. Faringo schreef:Gisteren gewogen en vanmorgen weer. Teleurstellend. Echt een goede dag qua eten en 19.000 stappen gezet. 0.3 zwaarder. Dus nee geloof er niets van en is ongetwijfeld vocht. Kortom ik ga pas vrijdag weer wegen.
Vandaag eet ik in de avond buiten de deur en morgen lunch ik buiten de deur. Schade maar beperkt zien te houden met bewuste keuzes.
MarjanB schreef:De foto waarmee de drang om afvallen begon
[ [url=m/MAbkHM.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vandaag![]()
[ [url=m/qzkl74.png]Afbeelding[/url] ]
Er is denk ik zo’n 3 kilo af maar het voelt als 10

mijn lichaam vond dit minder maar goed. Vorig weekend en weekend er voor kon ik 2x een aanhanger vol bielzen ophalen. Samen met mijn moeder druk in de weer, dit weekend stuk rustiger aangedaan omdat ik te veel pijn had tot vandaag.
pijn was minder dus dan kan je er weer hard tegen aan... uhm dat denk je dan. Bak kanten weggehaald dus lekker scheppen, heel stuk gras met de hand gemaaid ivm zaailingen en geul gegraven van een meter of 7 voor de bielzen. Voor aankomende week ook nog sleep drukte dus hoop dat mijn lichaam meewerkt.

. Daar dus maar weer eens kritisch naar kijken.