Gefeliciteerd! Mooi dat je een fijne verjaardag hebt gehad. Hoop dat de pijn weer afneemt
rocymax
Geplaatst: 24-06-24 22:11
Nog net op het nippertje, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Jammer dat je pijntjes had , echt rot, maar toch hoop ik dat je een heerlijke dag gehad hebt.
Percy
Geplaatst: 24-06-24 22:35
Alsnog gefeliciteerd, jammer van de pijn maar gelukkig heb je ondanks dat toch kunnen genieten.
Kitty
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-24 11:18
Zojuist heb ik een appje verstuurd naar diverse mensen om me heen. De inhoud ervan plaats ik hier ook maar om jullie op de hoogte te houden.
Update... en helaas niet zo'n mooie... De 6 weken rust waren helaas niet zo rustig. Wel heerlijk naar Terschelling geweest en een fijne verjaardag gehad. Maar eigenlijk al tijdens de laatste chemo's was ik al wat aan het hoesten. Dat bleek een fikse luchtweginfectie waar ik erg naar van geweest ben. Ondertussen begon ik wat last bovenin mijn rug te krijgen wat ook doorstraalde in mijn nek. Afgelopen zaterdagavond zelfs op de eerste hulp geweest voor pijnstillers. Gelukkig hielp dat wel wat. Vanochtend had ik weer overleg met de internist oncoloog en zij was niet bepaald positief. De tumorwaarden waren flink gestegen, de leverwaarden ook en nog steeds bloedarmoede. Er worden binnen enkele weken een CT-scan en een botscan ingepland om te zien hoe het ervoor staat. En daarna volgen er weer nieuwe, andere en zwaardere chemo's.
Getver Kitty! Ik maakte me al zorgen bij je laatste updates. Hopelijk is jullie nog wat tijd gegund en word je niet in een razend tempo ingehaald door de feiten
Jeetje Kitty Dit is niet wat je wil horen van de Oncoloog Ook ik vraag me af waarom het zo lang duurt voor de scans. Maar weet dat bij een fes pet het bijvoorbeeld altijd wel langer duurt dus misschien is daar een rede voor. Anders zou ik ook kijken of het sneller kan.
Ik heb er eigenlijk ook niet de juiste woorden voor. Jij bent steeds zo positief en doet ook gewoon nog van alles dat ik zo hoopte dat het toch de goede kant op zou gaan.
Het komt toch binnen en ik kan je alleen maar alle kracht en sterkte toe wensen en zeggen dat ik bewondering heb voor hoe je het allemaal doet
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Jee... Word je stil van. Wat veel nare berichten de laatste tijd op bokt. Grote knuffel. Voor wat het waard is..
Suzanne F.
Geplaatst: 02-07-24 13:14
Dat is inderdaad geen mooi nieuws. Gaan ze die plek op je rug scannen op uitzaaingen? Of doen ze dan je hele lichaam scannen? Wat naar dat je dan weer zware chemokuren moet, je was net zo opgelucht dat je ervan af was. Hopelijk kan die scan sneller.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 02-07-24 13:17
jakkes wat een prut update. Heel veel sterkte met de komende tijd wachten en duimen
Ik kreeg net een mail dat de eerste scan komende vrijdag al kan. De tweede is een week later.
pien_2010
Geplaatst: 02-07-24 13:36
Kitty schreef:
Ik kreeg net een mail dat de eerste scan komende vrijdag al kan. De tweede is een week later.
Gelukkig, wat fijn en ook verdiend en zo nodig. Hier gaan we duimen voor je.
carrie79
Geplaatst: 02-07-24 13:36
Jeetje wat heftig Kitty! Pff hopelijk kunnen ze er een beetje vaart achter zetten, zoveel onduidelijkheid geeft ook onrust lijkt me. In ieder geval sterkte en een dikke knuffel.