Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Talishe

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 15:15

Ik trek ze er gewoon af, randje iets los peuteren en ze komen er zo af.
De structuur verschilt volgens mij per design. Sommige plakken inderdaad heel anders fan anderen.

SassyMoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 16:35

Selina schreef:
Tweede poging met Lily & Fox. Deze waren wat meer kauwgomachtig qua structuur dus vond ze wel lastig plakken.

[ [url=m/zfTN79.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk dat je een mooier resultaat krijgt als je smallere stickers gebruikt. Ze lijken nu over de zijkanten van je nagels te plakken. Dat ze iets over de onderkant van je nagels plakken is niet zo erg. Bij mij groeit dat binnen een paar dagen uit en plakken ze alsnog gewoon op de nagel zelf.

ASF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 10:46

Mooie kleur, Selina. Heb wel ook het idee dat ze iets te dicht op je huid zitten, maar ik merk dat de maten stickers van Lily & Fox bij mij ook best lastig zijn.

Heb net mijn 3e setje L&F geplakt, voor het eerst denk ik dat het wel zou kunnen werken. Afvijlen ging ook een stuk makkelijker met deze.
Nu afwachten of ze langer dan 3 dagen mee zullen gaan. Afbeelding

Laatst had iemand het over het nep uitzien. Dat vind ik bij deze wel heel erg..

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 10:52

Van dichtbij zien ze er wel altijd nepper uit dan van verder weg. Dus dat je het zelf zo opmerkt betekent niet dat anderen dat ook doen. Maar dat gezegd hebbende is dit natuurlijk wel een lastig patroon om 'zelf' te maken dus niet onverwachts dat het een sticker is. Maar ach alle nagellak is onnatuurlijk toch, dus wat maakt het uit :D Ik hoop dat het langer blijft zitten!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 12:07

Ja ik heb ze echt super slordig geplakt hoor. Ik had niet echt focus doordat de buren non-stop aan het boren waren. Volgende keer beter.

Ik was met m’n vorige stickers bang dat mensen dat nep vonden vanwege het printje. Maar had juist meerdere keren dat mensen enthousiast m’n handen vastpakten omdat ze m’n nagels zo leuk vonden haha.

SassyMoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 12:30

Dat is ook een leuk printje ASF. Ik moest eerst wel wennen aan die printjes, nu vind ik het juist leuker dan de effen stickers. Deze zitten er nu een week op, zijn ook van l&f.
Afbeelding

ASF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 17:54

Wauw, een week al! En nog zo netjes.
Ik had na een half uur de eerste al beschadigd.. dacht dat ik de beschermfolie er nog op had zitten, maar dat was het ook niet. Heb er maar een laagje topcoat overheen gedaan. Nu ziet het er weer netjes uit.

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 17:57

Mijne van Lily and fox is na een weekje echt af, maar ik heb nog steeds ruzie met ze goed verwijderen. Met kokosolie geprobeerd en nu met water en citroensap maar beide geeft toch schade ( of het is omdat er eenmaal schade is dat het toch weer makkelijker beschadigd)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 18:02

siskeh schreef:
Mijne van Lily and fox is na een weekje echt af, maar ik heb nog steeds ruzie met ze goed verwijderen. Met kokosolie geprobeerd en nu met water en citroensap maar beide geeft toch schade ( of het is omdat er eenmaal schade is dat het toch weer makkelijker beschadigd)

Moet zeggen dat ik de strips met citroensap er echt moeiteloos vanaf heb gekregen. Heb ik eindelijk iets gevonden wat m’n nagels niet beschadigd.

SassyMoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 20:16

Ik week ze alleen in warm water en pulk ze er zo af.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 22:23

Hier ook citroensap met warm water. Laat je ze er we lang genoeg in? Ik heb soms dat het nog wel een beetje pielen is, als je dan nog 3 minuten doet, gaan ze daarna ineens heel makkelijk. Het wisselt wel echt per set, sommige vallen er zo af en andere hebben wat meer moeite met loslaten.

ASF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 13:18

Ik moest aan dit topic denken toen ik net mijn laatste L&F sticker van mijn nagel trok.. hoe ik dat doe? Nou, mijn nagels stoten ze gewoon zelf af na 2 dagen. Voordeel is dat ik niets hoef te weken. _O-
Maar jammer is het wel.
Ga maar weer voor een setje By Emily nu.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 14:54

Wat bizar joh! Ik heb gister een paar nagels met L&F en daarover matte topcoat (niet gel) gedaan en daarvan krullen de randjes nu een heel klein beetje. Dus ook niet echt een aanrader..

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 16:53

rien10 schreef:
Ik heb op mijn beschadigde nagels mijn restje Miss Sophie opgemaakt. Dat viel niet tegen. Nu het UV miss Sophie starters set met lamp besteld. Ik ben benieuwd.

Ik heb nu twee maal zacht roze UV set gedaan. De kleur heb gekozen vanwege een bruiloft. T is niet zozeer mijn ding. Maar ik vind t tegenvallen. De bovenlaag gaat na een paar dagen aan de randen scheiden van de kleur laag. Ik laat het even zitten (dit is al set twee in een week. Dacht dat het aan mij lag). Van de week een andere kleur proberen. Wie weet ligt het daaraan. Anders op een ander merk over gaan. Iemand tips voor een merk?
Laatst bijgewerkt door rien10 op 09-06-24 17:31, in het totaal 2 keer bewerkt

ASF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 17:22

Ik ken qua gelnagelwraps alleen by Emily, ben er wel tevreden over. Op Trustpilot hebben zij een 4,4 tegenover een 2 voor miss Sophie. Maar ja, ik weet niet hoeveel waarde je daaraan nou eigenlijk kunt hechten.
Voordeel is dat je de lamp nu al hebt (ik ga er vanuit dat die bij de starterset zat), dus het is geen enorme investering om wat anders te bestellen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 17:32

ASF schreef:
Ik ken qua gelnagelwraps alleen by Emily, ben er wel tevreden over. Op Trustpilot hebben zij een 4,4 tegenover een 2 voor miss Sophie. Maar ja, ik weet niet hoeveel waarde je daaraan nou eigenlijk kunt hechten.
Voordeel is dat je de lamp nu al hebt (ik ga er vanuit dat die bij de starterset zat), dus het is geen enorme investering om wat anders te bestellen.

Precies. De lamp heb ik. Ik maak deze wraps op en zal dan eens by Emily proberen.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 12:23

Gister een nieuw setje opgedaan nadat de voorgangers na 10 dagen sommige stukken los gingen zitten en mn nagels weer makkelijker afbreken.
Merkte dat deze set wat lastiger netjes te vijlen was omdat ze wat stugger waren dus afgeknipt en van boven naar beneden afgevijld om ze netjes te krijgen.
Vandaag lag de eerste er al af :+

Afbeelding

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 13:13

Ik heb nu twee keer een setje van Lily & fox gehad die stugger waren en los van dat ze heel lelijk plakken vallen ze er bij mij binnen een paar uur af. De zachtere sets blijven wel goed zitten maar ik denk niet dat ik nog bij ze ga bestellen.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 20:56

Ik heb er ook die duidelijk minder zijn dan een paar maanden geleden.

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 21:11

Mag ik mij hier ook komen melden/meelezen? Heb al wat pagina's doorgelezen maar nog niet alles hahah.
Ik doe nu mijn nagels al een tijdje zelf met gel en ondanks dat ik het erg mooi vind, vind ik het echt een heel gedoe steeds. Vooral het er af halen...

Nu lees ik veel over Lily & Fox en By Emily, maar waar het beste bestellen? Van de week probeerde ik, via mijn telefoon, bij L&F te bestellen maar omdat ik geen paypal heb probeerde ik het via Apple pay, maar dan krijg ik een foutmelding. Doe ik iets verkeerd? Vind die prijs leuker om eens te proberen of het wat is, maar dan moet ik wel kunnen betalen :')

ASF

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 23:01

By Emily is gewoon een Nederlandse site, kan met ideal. Vind ikzelf altijd het fijnst (tenzij grote bedragen, dan is het met PayPalof creditcard ook verzekerd). Lily & Fox moet je naar de Australische site, die heb ik met PayPal betaald.

Cinniz, is dit lily & fox? Ik denk, net als Katja, dat ik er niet meer ga bestellen. Voor een paar dagen mooie nagels kan ik sneller en goedkoper gewoon lakken,

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 13:44

ASF schreef:
By Emily is gewoon een Nederlandse site, kan met ideal. Vind ikzelf altijd het fijnst (tenzij grote bedragen, dan is het met PayPalof creditcard ook verzekerd). Lily & Fox moet je naar de Australische site, die heb ik met PayPal betaald.

Cinniz, is dit lily & fox? Ik denk, net als Katja, dat ik er niet meer ga bestellen. Voor een paar dagen mooie nagels kan ik sneller en goedkoper gewoon lakken,

Nee ik bestel/koop ze overal en nergens vooral bij ali maar lily en fox nog niet gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 15:44

Ik ben ook van alles aan het uitproberen. Maar tot nu toe blijven de gel stickers van de Kruidvat het beste zitten. Die zitten na twee weken nog top, zonder losse randjes etc. Ook de topcoat hecht heel goed.
Afbeelding

En ik heb bij de DM in Duitsland ook wat gekocht. Geen gelstickers, maar deze waren ook maar €2,50. Ben benieuwd hoe die houden.

Afbeelding

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 20:54

Tip voor de mensen die gelstickers willen; shtolida.com
€6 per set, en zelfde kwaliteit als By Emily. Blijft heel goed zitten, ik heb nog nooit zulke lange nagels gehad :Y)

Dit zit er nu week op, na twee weken ben ik de kleur wel zat en doe ik nieuwe. Maar zou volgens mij gerust 3 weken of langer kunnen blijven zitten.

Afbeelding

Afbeelding

ASF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 08:45

Thanks voor de tip, Mloes! Ze zijn daar niet altijd zo goedkoop, toch? Wel jammer dat ze niet zoveel bijzondere patroontjes hebben. Dat vind ik toch het leukste aan wraps, naast dat het lang mooi blijft, dat het ook nailart is. Wel hebben ze mooie kleuren!

Ik kom bij de verkeerde kruidvat, geloof ik. Nog nooit gelstickers daar gevonden.