Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Tweede poging met Lily & Fox. Deze waren wat meer kauwgomachtig qua structuur dus vond ze wel lastig plakken.
[ [url=m/zfTN79.jpg]Afbeelding[/url] ]
siskeh schreef:Mijne van Lily and fox is na een weekje echt af, maar ik heb nog steeds ruzie met ze goed verwijderen. Met kokosolie geprobeerd en nu met water en citroensap maar beide geeft toch schade ( of het is omdat er eenmaal schade is dat het toch weer makkelijker beschadigd)
rien10 schreef:Ik heb op mijn beschadigde nagels mijn restje Miss Sophie opgemaakt. Dat viel niet tegen. Nu het UV miss Sophie starters set met lamp besteld. Ik ben benieuwd.
ASF schreef:Ik ken qua gelnagelwraps alleen by Emily, ben er wel tevreden over. Op Trustpilot hebben zij een 4,4 tegenover een 2 voor miss Sophie. Maar ja, ik weet niet hoeveel waarde je daaraan nou eigenlijk kunt hechten.
Voordeel is dat je de lamp nu al hebt (ik ga er vanuit dat die bij de starterset zat), dus het is geen enorme investering om wat anders te bestellen.
ASF schreef:By Emily is gewoon een Nederlandse site, kan met ideal. Vind ikzelf altijd het fijnst (tenzij grote bedragen, dan is het met PayPalof creditcard ook verzekerd). Lily & Fox moet je naar de Australische site, die heb ik met PayPal betaald.
Cinniz, is dit lily & fox? Ik denk, net als Katja, dat ik er niet meer ga bestellen. Voor een paar dagen mooie nagels kan ik sneller en goedkoper gewoon lakken,