Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PeraManga schreef:Wat vervelend Jojoni.
Ik had trouwens bij de vorige zwangerschap ook pas een beginnende buik na 3 maanden.
Duurde vrij lang voordat dat een échte buik werd.
Toen het eenmaal een echte buik was had ik alleen maar pijn dus van mij mag het wel even duren.![]()
Ik mag aanstaande zaterdag al voor de eerste echo. Heel benieuwd wat we gaan zien!
welmoed__ schreef:Linoleum, wat schrikken zeg. Gelukkig heeft ze er niks aan over gehouden, nu jij nog het een plekje geven. Praat er wel over hè als het je dwars zit.
Nog een meisje, leuk SetElkol!
Wij hebben over twee weken de geslachtsbepaling, spannend!!
Weten jullie ook al of je borstvoeding wil geven of niet?
EmptyWords schreef:Doet bv geven zeer dan?
welmoed__ schreef:Ik heb ook stiekem een voorkeur hoor, dat is een jongetje. Betekend niet dat ik niet blij zou zijn als het een meisje is.
PeraManga schreef:Zijn er trouwens meer die extreem moe zijn?
Ik kom amper nog vooruit op sommige dagen.
linoleum schreef:ImkeTarek, hier ook een dochter met hele goed weerstand. Ik heb al drie keer buikgriep gehad, maar dochter heeft nergens last van![]()
Hoe vond je het om 9 maanden verlof te hebben? Ik heb mijn verlof nog een maand verlengd en ben weer aan slag gegaan toen mijn dochter 3,5 maand oud was, maar toen was ik er ook wel aan toe om weer aan het werk te gaan. Had echt behoefte om mijn hoofd weer te gebruiken
jojoni schreef:@maartje, dat ben ik inderdaad. Mijn man kan ze zeker buiten laten. Hij neemt ze nu ook mee om de paarden te voeren dus dan zijn ze al lekker een half uurtje aan t rennen.
Alleen als hij ze dan weer opsluit, zouden ze de rest van de dag in de ren zitten. Wabt ik geraak niet bij de ren. En dat vindt ik dan weer zielig.
Plus dat ik ook een beetje veiligheid heb als ik de trap af ga..
Vanmorgen vroeg opgestaan. Een uurtje of anderhalf gelezen totdat ik weer slaperig was. En daarna toch nog 2 uurtjes kunnen slapen.. niet echt een vaste slaap, maar t is toch iets..
ImkeTarek schreef:Ik hoop voor je dat je wens waar is Maartje! Jongens zijn ook kei leuk, maar 1 van beide is idd nog leuker!
Ik woon nu weer in Nederland (tussen Nijmegen en Arnhem in), maar met mijn eerste woonde ik in Engeland, in de omgeving van Manchester. Mijn vriend is Brits, zoontje wordt dus ook 2talig opgevoed
Maartje1990 schreef:jojoni schreef:@maartje, dat ben ik inderdaad. Mijn man kan ze zeker buiten laten. Hij neemt ze nu ook mee om de paarden te voeren dus dan zijn ze al lekker een half uurtje aan t rennen.
Alleen als hij ze dan weer opsluit, zouden ze de rest van de dag in de ren zitten. Wabt ik geraak niet bij de ren. En dat vindt ik dan weer zielig.
Plus dat ik ook een beetje veiligheid heb als ik de trap af ga..
Vanmorgen vroeg opgestaan. Een uurtje of anderhalf gelezen totdat ik weer slaperig was. En daarna toch nog 2 uurtjes kunnen slapen.. niet echt een vaste slaap, maar t is toch iets..
En ze kunnen en mogen niet in huis dus?