To smeren of not to smeren?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: To smeren of not to smeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 13:32

Wisselend, sommige op boozyshop.nl of deze 2. Allemaal Nl sites dus geen extra kosten. Je hebt wel anderen met meer keuze en betere prijzen, maar dan krijg je weer btw en inklaringskosten erbij. Soms is dat handiger en doe ik dat.
https://koreanskincare.nl
https://www.littlewonderland.nl

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 14:15

MyWishMax schreef:
Ik herken dat plakkerige dus echt niet sinds ik de koreaanse spf ontdekt heb. De merken die je hier kan krijgen zijn idd vaak plakkerig en echt een irritant gevoel. Hoewel ik dat op lijf kan hebben, op gezicht zeker niet. :=

Welke gebruik jij?

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 16:48

Ik gebruik ook Aziatische SPF voor m’n gezicht, de Sun Relief van Beauty of Joseon. New-gen filters, prikt niet in m’n ogen en goed voor mijn gevoelige huid. Hij is niet matterend maar aangezien ik super droge huid heb is dat wel prima juist.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 17:19

Ja ik vind die ook fijn.
En zo extreem glimmend vind ik m nou ook niet.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 09:02

Slmt9 schreef:
MyWishMax schreef:
Ik herken dat plakkerige dus echt niet sinds ik de koreaanse spf ontdekt heb. De merken die je hier kan krijgen zijn idd vaak plakkerig en echt een irritant gevoel. Hoewel ik dat op lijf kan hebben, op gezicht zeker niet. :=

Welke gebruik jij?

Wisselend. Ik ben erg weg van de biore in blauwe tube voor mijn gezicht maar kan die niet altijd krijgen. In de winter kan die beauty of joseon ook goed, zomer weet ik nog niet. Heb ook misscha en etude house geloof ik. Misscha vind ik sommige erg fijn, andere deden pijn in ogen dus die gebruikte ik verder op lijf want wel fijn gevoel op huid.

Het blijft helaas toch uitproberen, hoewel ik dus reviews zoek. Eerst om te kijken wat de populaire zijn en daarna hoe ze bevallen. Dan uitproberen en ik wil graag wat verschillende zodat je altijd een fijne hebt als er 1 niet te krijgen is :') Niks zo vervelend als een fijn product wat steeds uitverkocht is of zelfs uit productie gaat

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 10:58

Waarom zou die beauty of joseon niet in de zomer kunnen? Vind het zelf geen ‘zware’ crème.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 12:25

Omdat die wel wat hydraterender is. Moet even aankijken of mijn huid dat nodig heeft in de zomer, haha. Meestal heb ik dan meer gel achtig. Ik wissel enorm door het jaar heen qua huidtype of eerder wat ik nodig heb, dus heb sowieso winter en zomer producten om het gelijkmatig te houden qua vettig of juist droog. Sommige spf vind ik geweldig in de zomer, maar veel te weinig in de winter en andersom.

Hij is wel heel fijn en merk nu nog niks, dus zit nu gewoon nog in de routine.

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 08:38

MyWishMax schreef:
Wisselend. Ik ben erg weg van de biore in blauwe tube voor mijn gezicht maar kan die niet altijd krijgen. In de winter kan die beauty of joseon ook goed, zomer weet ik nog niet. Heb ook misscha en etude house geloof ik. Misscha vind ik sommige erg fijn, andere deden pijn in ogen dus die gebruikte ik verder op lijf want wel fijn gevoel op huid.

Het blijft helaas toch uitproberen, hoewel ik dus reviews zoek. Eerst om te kijken wat de populaire zijn en daarna hoe ze bevallen. Dan uitproberen en ik wil graag wat verschillende zodat je altijd een fijne hebt als er 1 niet te krijgen is :') Niks zo vervelend als een fijn product wat steeds uitverkocht is of zelfs uit productie gaat

Deze wordt vandaag bij mij bezorgd. Ik ben benieuwd.