Dromen jullie ook zo eh, levendig momenteel?

Ik heb net de termijnecho achter de rug! 2 benen en 2 armen! Precies waar ik voor ging!

Ik denk dat ik even verder ga huilen trouwens met een Twix.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:Ik denk dat ik echt ga huilen als ik handen aan de couveuse ga kijken. Vandaag huil ik al de hele dag om dingen zoals 'mijn kat komt me zo lief knuffelen' enzo.![]()
Dromen jullie ook zo eh, levendig momenteel?![]()
Ik heb net de termijnecho achter de rug! 2 benen en 2 armen! Precies waar ik voor ging!En we hebben een filmpje gekregen. Net zat ik er al om te huilen en nu zit m'n partner erom te huilen. We zijn nog nooit zo ver in een zwangerschap geweest (10+6) dus we beginnen hoop te krijgen dat deze misschien wel blijft plakken.
Ik denk dat ik even verder ga huilen trouwens met een Twix.
[***] schreef:Ik vond het nu veel meer herkenbaar ja. De vorige keer vond ik het net een kikkervisje. Nu zag je al duidelijk hoofdje, neusje, armpjes en beentjes.
mriek1990 schreef:Heb dat programma nog niet gezien. Waar en wanneer komt het erop?
Levendige dromen zijn hier ook ja. Soms als ik wakker word moet ik echt even nadenken van, oh nee het was het droom.![]()
KSHhancox wat super fijn van je termijn echo! Mooi om te zien he?![]()
Hopelijk blijft alles gewoon goed gaan.
Freetorun spannend donderdag! Maar komt vast helemaal goed. Fijn dat je misselijkheid is weggetrokken, hopen dat het zo blijft.
Hoe was jullie dag verder vandaag?
Heb hier echt een luie dag gehad. Vanmiddag ook 2,5 uur in slaap gevallen op de bank. Het was dat de kat mij wakker maakte omdat 'ie kopjes gaf in mijn gezicht anders had ik nog wel langer geslapen denk ik haha.
Citaat:Ja en heerlijk beweeglijk, draaide meteen na de camera na de 1e meting en zwom ook nog een stukje. Heel apart om te zien.
Het word wel heel echt zo
mriek1990 schreef:Hoe gaat het met jullie? Beetje goede nacht gehad allemaal?
Ik ben vanochtend met een vriendin mee geweest naar haar paard en daarna bezig geweest in de tuin.
Nu alweer gesloopt, dus even lekker liggen op de bank haha.