pluisje88 schreef:Electra63 schreef:
Als je jouw berichten hier lees, je gebruikt zelf woorden als angstpropaganda, prikjes, anti-vaxxers leven gezonder en meer met de natuur, doen zelf onderzoek, je kent zelfs mensen die dood gingen na/door vaccinatie enz.
En als klap op de vuurpijl: je studeert voor natuurgeneeskundig therapeut. Geen BIG-geregistreerd beroep en iedereen mag zich Coach noemen.
Gewoon een verdienmodel.
Newsflash ik heb gewoon een fulltime kantoorbaan hoor.. dat ik ergens de papieren voor heb wil niet zeggen dat ik er ook m’n geld mee verdien. Heb er nog nooit een euro mee binnen gehaald. Uiteindelijk ben ik me zelf neer gaan verdiepen omdat regulier medisch me heeft laten zitten en me niet verder kon helpen. Mijn paard evenzo. Volgens mij is het dan je goed recht om je blik te verbreden. Ik ben dankbaar voor wat het me gebracht heeft.
Het is trouwens wel typisch dat er zodra er niet meer “gewonnen” kan worden persoonlijk op de man wordt gespeeld. Maar mensen geen zorgen hoor. Ik ben niet meer te redden en niet om te praten. Mocht het zo dramatisch zijn als jullie zeggen dan zullen jullie dat lezen op de voorpagina van bokt. Ik hij echter dat het wel mee zal vallen. Welke kant het muntje ook opvalt, het is mijn eigen bewuste keuze en ik accepteer de consequenties die daarbij horen
Maar omdat je je vertrouwen bent verloren in de reguliere zorg , betekend niet dat het gelijk slecht is voor iedereen. Ik heb met beide goede ervaringen , maar ik veroordeel dan niet dat één slechter is als de ander en daarom niet te vertrouwen is. Dan is het ook niet eerlijk om andere mensen angst aan te praten , omdat je zelf vertrouwen mist in de reguliere zorg. Zoals ik al zei beide kanten hebben voordelen , maar ook beide kanten hebben nadelen.